@timmy.billen is dit een v6 decoder die je hebt.
Alles al eens herstart, ik veronderstel ook de powerlines, deze zorgen wel af en toe voor problemen.
Als je echt wilt zeker zijn, zou je als je in de mogelijkheid bent om de decoder eens tijdelijk te verbinden met een lange netwerkkabel die je voorlopig over de grond legt, met de bbox, want de decoder vervangen zou wel eens weinig resultaat kunnen opleveren als je niet zeker bent dat het de powerlines niet zijn die voor de problemen zorgen.
Powerlines ook altijd rechtstreeks in een stopcontact inpluggen en niet via een verlengstopcontactenstekkerdoos.
Als je kunt eventueel eens de powerlines in een ander stopcontact steken.
NB: Geraken je problemen op de lange duur niet opgelost dan kun je beroep doen op een gratis happyhouse technieker die bij je langs kan komen om alles een te overlopen waar er problemen zijn en op welke manier die kunnen opgelost worden, deze kun je altijd zelf aanvragen via deze weg hier > http://proximus.be/happyhouse klik dan op “contacteer mij voor analyse”.
Of gewoon eerst de hulp/raad van iemand van de Proximus forum medewerkers afwachten als ze hier maandag de draad terug oppakken.