Skip to main content
Beantwoord

Proximus app werkt niet

  • 24 januari 2018
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken

Hallo,
Telkens als ik inlog op de proximusapp spring ik even naar het volgende scherm omdat wachtwoord en login aanvaard worden om na enkele seconden later terug naar een leeg loginscherm te springen 😞

Is er een oplossing?

Mvg

Beste antwoord door AndyR

Hoi KockieOilsjt,

Ik heb een aanpassing uitgevoerd op je ProximusTV profiel, kan je eens testen of het nu werkt?

Groeten, Andy.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

AndyR
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 79 reacties
  • Antwoord
  • 25 januari 2018
Hoi KockieOilsjt,

Ik heb een aanpassing uitgevoerd op je ProximusTV profiel, kan je eens testen of het nu werkt?

Groeten, Andy.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 januari 2018
Super is idd gelukt nu!

Kan ik een 2de account toevoegen ? Voor de vriendin eventueel?

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 25 januari 2018
Dag Andy,

Ik zit met hetzelfde probleem als kockieoolsjt. Kan je me helpen?

Mvg,

Wim

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 26 januari 2018
Er kan maar één account worden aangemaakt. Je vriendin kan jouw account gebruiken indien ze dit wenst. Dit kan op verschillende toestellen. Groetjes, Charlotte

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 26 januari 2018
Dag Charlotte,

Ik bedoelde dat ik hetzelfde probleem heb als de auteur van deze post. Wij delen geen account.

Mvg,

Wim

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 26 januari 2018
Accept7, kan je even kijken of het nu wel werkt?

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 26 januari 2018
Het werkt maar al te goed! Dikke Merci