Beantwoord

Proximus app

  • 25 April 2024
  • 16 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb al 2 weken problemen met mijn app op de gsm kan er van de ene dag niet meer op . Ik heb de app verwijderd alles afgezet terug opgestart maar gaat niet. Dit krijg ik als ik inlog op de oude app er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht. Nu stuurt die app mij naar de nieuwe app log mij in maar blijft cirkel draaien. Nog altijd niet opgelost heb al zoveel geprobeerd en niks lukt mij . Kan er mij iemand helpen. Dankjewel 

icon

Beste antwoord door GeertC 30 April 2024, 15:14

Bekijk origineel

16 reacties

Heb je ook het probleem als je inlogt op http://pickx.be 

Ik heb al 2 weken problemen met mijn app op de gsm kan er van de ene dag niet meer op . Ik heb de app verwijderd alles afgezet terug opgestart maar gaat niet. Dit krijg ik als ik inlog op de oude app er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht. Nu stuurt die app mij naar de nieuwe app log mij in maar blijft cirkel draaien. Nog altijd niet opgelost heb al zoveel geprobeerd en niks lukt mij . Kan er mij iemand helpen. Dankjewel 

 

Lukt ook niet krijg ik error dankjewel 

Dan zal het afwachten worden tot een PX_Moderator dit even verder natrekt .

Reputatie 7
Badge +3

@Scul 

Gaat het over de pickx app?

Gebruik je deze op een Apple toestel (iPhone, iPad, ..)?

 

Geert

Reputatie 3
Badge +1

Goede middag

Ik wil hier op inpikken.

Is het belangrijk of dit op een Apple toestel is of niet?

Reputatie 3
Badge +1

Dit is hierboven een vraag voor Moderator Geert.

Ben benieuwd naar antwoord.

Indien ja op de vraag zou ik graag willen weten waarom dat belangrijk is .

 

Is een Apple toestel 

Badge

Dit is hierboven een vraag voor Moderator Geert.

Ben benieuwd naar antwoord.

Indien ja op de vraag zou ik graag willen weten waarom dat belangrijk is .

 

Ja, dat is belangrijk omdat de Pickx-app voor web, Android en iOS drie totaal verschillende apps zijn (die weliswaar gedeelde componenten gebruiken). Nakijken en uitzoeken wat er fout loopt begint dan ook bij het achterhalen om welke versie van de app het gaat, vandaar...

Op dat gebied is het nu met iOS wel rustiger geworden want vroeger werden er bijna bij iedere iOs update  problemen gemeld met de app!

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb deze vraag gesteld omdat ik als gebruiker van Apple tv steeds lees dat de nieuwe pickx app, die stilaan wordt uitgerold, beschikbaar zou zijn op  Apple toestellen.

In vorige topic heb ik als antwoord gekregen dat pickx new wel kan geïnstalleerd worden maar enkel kan geopend worden na het overzetten naar nieuw tv backend in de loop van dit jaar .

Maar nu blijkt dat de pickx app totaal verschillend is voor web, android en IOS vraag ik mij af of pickx new

op Apple tv wel afhankelijk is van dat nieuwe backend en of Apple tv op zich geen systeem apart is ,los van Proximus backend.

(sorry voor waarschijnlijk foute redenering)

Er zal voor al die systemen overgeschakeld worden naar die nieuwe NTVBE maar dit zal in waves gebeuren dus niet voor alles en voor iedereen ineens.

bijvoorbeeld ik ben zelfs als pickx Beta tester nog altijd niet overgeschakeld op pickNew Beta tester dus dit gaat geleidelijk aan gebeuren voor iedereen.

Reputatie 7
Badge +3

@Scul 

Je hebt het nieuwe tv platform, je zal dus de nieuwe pickx app moeten gebruiken. 

voor een IOS (Apple) toestel moet je wel nagaan dat de tv - aanbieder niet op proximus pickx staat.

 

Geert

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Goede middag

Ik wil hier op inpikken.

Is het belangrijk of dit op een Apple toestel is of niet?

 

Wanneer je de pickx app gebruikt op een IOS toestel moet je tv aanbieder uitzetten, anders werkt de Pickx app niet.

Op een android toestel hoeft dat niet.

 

Geert

Reputatie 3
Badge +1

Dus het werkt alleen op de nieuwe backend.

Duidelijk nu.

Iedereen bedankt.

Voor Martin.:

Je bent zoals ik ook bèta tester voor Pickx .Ben je dat ook voor Pickx new? 

En zoja, wat moet ik daar voor doen ?

Ik zal eens proberen dankjewel 

Ik heb het geprobeerd tv aanbieder uitgezet en de nieuwe Pickx app maar blijft een ronde cirkel draaien. Het werkt bij mij niet. Groetjes 

Reageer