Ik heb al 2 weken problemen met mijn app op de gsm kan er van de ene dag niet meer op . Ik heb de app verwijderd alles afgezet terug opgestart maar gaat niet. Dit krijg ik als ik inlog op de oude app er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht. Nu stuurt die app mij naar de nieuwe app log mij in maar blijft cirkel draaien. Nog altijd niet opgelost heb al zoveel geprobeerd en niks lukt mij . Kan er mij iemand helpen. Dankjewel
kan je mij via een privé bericht de login eens doorsturen die je gebruikt om in te loggen op de pickx app?
Geert
Zelfde hier. Mobile app Pickx New op iOS16.7.8. Cirkel blijft maar draaien. App is onbruikbaar. TV aanbieder staat af.
Nog ideeën iemand?
Ik heb het geprobeerd tv aanbieder uitgezet en de nieuwe Pickx app maar blijft een ronde cirkel draaien. Het werkt bij mij niet. Groetjes
Ik zal eens proberen dankjewel
Dus het werkt alleen op de nieuwe backend.
Duidelijk nu.
Iedereen bedankt.
Voor Martin.:
Je bent zoals ik ook bèta tester voor Pickx .Ben je dat ook voor Pickx new?
En zoja, wat moet ik daar voor doen ?
Goede middag
Ik wil hier op inpikken.
Is het belangrijk of dit op een Apple toestel is of niet?
Wanneer je de pickx app gebruikt op een IOS toestel moet je tv aanbieder uitzetten, anders werkt de Pickx app niet.
Op een android toestel hoeft dat niet.
Geert
Je hebt het nieuwe tv platform, je zal dus de nieuwe pickx app moeten gebruiken.
voor een IOS (Apple) toestel moet je wel nagaan dat de tv - aanbieder niet op proximus pickx staat.
Geert
Er zal voor al die systemen overgeschakeld worden naar die nieuwe NTVBE maar dit zal in waves gebeuren dus niet voor alles en voor iedereen ineens.
bijvoorbeeld ik ben zelfs als pickx Beta tester nog altijd niet overgeschakeld op pickNew Beta tester dus dit gaat geleidelijk aan gebeuren voor iedereen.
Ik heb deze vraag gesteld omdat ik als gebruiker van Apple tv steeds lees dat de nieuwe pickx app, die stilaan wordt uitgerold, beschikbaar zou zijn op Apple toestellen.
In vorige topic heb ik als antwoord gekregen dat pickx new wel kan geïnstalleerd worden maar enkel kan geopend worden na het overzetten naar nieuw tv backend in de loop van dit jaar .
Maar nu blijkt dat de pickx app totaal verschillend is voor web, android en IOS vraag ik mij af of pickx new
op Apple tv wel afhankelijk is van dat nieuwe backend en of Apple tv op zich geen systeem apart is ,los van Proximus backend.
(sorry voor waarschijnlijk foute redenering)
Op dat gebied is het nu met iOS wel rustiger geworden want vroeger werden er bijna bij iedere iOs update problemen gemeld met de app!
Dit is hierboven een vraag voor Moderator Geert.
Ben benieuwd naar antwoord.
Indien ja op de vraag zou ik graag willen weten waarom dat belangrijk is .
Ja, dat is belangrijk omdat de Pickx-app voor web, Android en iOS drie totaal verschillende apps zijn (die weliswaar gedeelde componenten gebruiken). Nakijken en uitzoeken wat er fout loopt begint dan ook bij het achterhalen om welke versie van de app het gaat, vandaar...
Is een Apple toestel
Dit is hierboven een vraag voor Moderator Geert.
Ben benieuwd naar antwoord.
Indien ja op de vraag zou ik graag willen weten waarom dat belangrijk is .
Goede middag
Ik wil hier op inpikken.
Is het belangrijk of dit op een Apple toestel is of niet?
Gaat het over de pickx app?
Gebruik je deze op een Apple toestel (iPhone, iPad, ..)?
Geert
Dan zal het afwachten worden tot een PX_Moderator
dit even verder natrekt .
Lukt ook niet krijg ik error dankjewel
Heb je ook het probleem als je inlogt op http://pickx.be
Ik heb al 2 weken problemen met mijn app op de gsm kan er van de ene dag niet meer op . Ik heb de app verwijderd alles afgezet terug opgestart maar gaat niet. Dit krijg ik als ik inlog op de oude app er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht. Nu stuurt die app mij naar de nieuwe app log mij in maar blijft cirkel draaien. Nog altijd niet opgelost heb al zoveel geprobeerd en niks lukt mij . Kan er mij iemand helpen. Dankjewel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.