Skip to main content

Wil programma's opnemen maar de tv gids klopt niet bij Star Channel!

Het gaat wel degelijk over het Pickx ondersteunde.

 

@dirk_018 

kan je alsnog je klantgegevens ook invullen?

Dan laten we dit voor jou nakijken!

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groeten

Tina


Heb het ingevuld Tina


@dirk_018 

ik heb je melding doorgestuurd naar betrokken dienst voor nazicht.

groeten

Tina


@dirk_018 

antwoord v betrokken dienst:

er zijn vertragingen van 5 tot 10 min voor sommige programma’s - vraag voor correctie is gemaakt

zijn het vooral starttijd problemen ? of nog iets anders?

groetjes,

Tina

 


Het is een volledig verkeerde EPG die bij Star Channel staat. De tv gids klopt van geen kant. Ik programmeer steeds op voorhand en vanaf 20/11 klopt het niet.

Ik geef enkele screenshots hierbij

 

Je kan zelf zien dat het niet klopt.

Vb Last Man Standing aflevering15..bij Pickx aflevering 3

Normaal op maandag nieuwe serie From bij jullie Chucky.

Het is een oude programmatie die er bij jullie in zit.

 

 

 

 


20 november is in orde gebracht zie ik  maar volgende dagen niet

 

 


Vanaf nu is de programmatie terug ok.


@dirk_018 Fijn om te horen dat alles terug in orde is gekomen.Excuses alvast voor het geleden ongemak.Groetjes,Joel


Reageer