Ik heb ondertussen door dat ik niet de enige ben die dit probleem al aangekaart heeft, maar de tv gids klopt niet echt. Op TLC heb ik nog maar weinig gezien dat overeenstemde met de gids, FOX quasi hetzelfde probleem. En gisteren zag ik reclame voor de nieuwe 'crime series' op 6 vanaf donderdag, maar dat is in de gids niet te merken. (Bij Telenet zijn ze al wel juist ingeboekt, dus van laattijdige wijzigingen is hier geen sprake) Behoudens het feit dat ik ze niet kan opnemen, ben ik nu verplicht alle reclameblokken te zien om te weten welke nieuwe series gaan beginnen.. wanneer kan ik dan naar het toilet??
inderdaad op zes wordt de programmatie heel laat aangepast, de laatste weken klopt het aan het kanten en soms de dag zelf of de dag ervoor aangepast,
ik denk niet dat proximus dat zelf doet maar diegene waar mee ze mee werken bakt er niet veel van
films en series staan lange tijd heel anders ingeboekt
de programmatie op zes klopt nog steeds niet voor morgen en donderdag
de programmatie voor zes voor morgen en 20 en 21 is nog steeds niet aangepast,
niet op tv en niet op pickx dus kan niet aan mijn decoder liggen
hi, onze engineering teams zijn hiervan op de hoogte en onderzoeken dit
tot op heden heb ik jammer genoeg nog geen verdere info ontvangen hierover
Morgen is al aangepast, nu nog de andere dagen
Programmatie op ZES voor 21 en 22 augustus zijn nog steeds niet aangepast, dringend nu
Nog steeds geen oplossing voor de compleet foute programmatie op TLC en andere zenders?! Het wordt steeds erger en erger. Je ziet reclame voor bepaalde programma's met beginuur en je wordt verplicht om alle programma's "rond dat uur" op te nemen om toch maar datgene te zien wat je wil volgen. Het is erbarmelijk, dramatisch, en niet meer bij te houden. Graag snel een CORRECTE WEERGAVE van de programma's!!!
Wij kunnen enkel de info publiceren die we doorkrijgen van de zenders en hebben daar zelf jammer genoeg weinig invloed op. Als de info niet klopt is dit vaak omdat de zenders hun programmatie nog aanpasen nadat ze ons de info doorgegeven hebben. Als je concrete voorbeelden hebt, kan ik dit doorgeven om het te laten aanpassen.
Daar ben ik het niet mee eens. Dat er eens 1 programma niet klopt, oké. Maar dat de volledige programmatie van een zender iedere dag van de week niet overeenstemt, daar kan ik echt niet inkomen. Ik stuurde reeds een bericht naar TLC via messenger, kreeg binnen het half uur antwoord en zij verwezen naar de provider, Proximus dus. Ik probeerde hetzelfde bij Proximus en daar kreeg ik geen respons. Na een paar pogingen, schoot de 'computervraagmachine' in gang, waar ik niets aan had en opgaf… Hoe is het nu mogelijk dat er pakweg een 6-tal weken geleden geen problemen waren en dat nu de alle programma-aankondingen van TLC totaal niet meer overeenstemmen. Kan dat nu werkelijk niet opgelost worden?!
heb je de decoder al eens herstart door zijn spanning even te onderbreken mss best ook eens de modem even stroomloos zetten en terug laten opstarten, klopt de de tv gids op www.proximuspickx.be ook niet ! (https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/tv-gids)
NB: In het weekend komt niemand van Pro⌘ zelf hier nog langs pas maandag terug
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.