Skip to main content
Vraag

Programma's niet volledig opgenomen

Mutlie

We hebben het al een aantal keer voorgehad dat een opgenomen programma al bezig was wanneer de opname start zonder dat het ligt aan een vroeger aanvangsuur.
Geen echt probleem, we kijken op de app (VTM Go, GoPlus)  tot de eerste reclame en dan gewoon de opname verder omdat we  dan kunnen door spoelen 😁

Gisteren (zondag) hebben we de opname bekeken van Mission Impossible, uitzending van zaterdag. Dit is een film van +/- 3 uur. Na 2 uur en x aantal minuten stopte de opname gewoon. Er waren ook geen verdere beelden meer, niets om vooruit te spoelen. Gedaan. Punt.
We hebben het einde van de film niet! 😠 Ik heb de film dan maar gewist maar (@ Martin) heb niet gecheckt of op de Pickx app (smartphone) wel de volledige opname stond. Het is toch niet de bedoeling dat we de V7 buitengooien ?

Uitgesteld kijken via de app is dan weer not done want je kan niet doorspoelen zonder TV Replay+.
Vervelend want als we willen weten hoe de film eindigt (en er is een vervolg in de maak) zijn we verplicht via de app te kijken en  de eerste 2 uren en …. minuten uit te zitten 😠

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Mutlie
  • Auteur
  • 2146 reacties
  • 12 mei 2025

We zijn nu de film aan het bekijken in de app. Blijkt dat we 1:53 hebben gezien (de opname dus) en de totale film 2:37 duurt.

43 minuten niet opgenomen! 😠

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 13 mei 2025

@Mutlie Onze excuses voor het ongemak. Ik heb nog geen andere klachten gehoord momenteel over deze film. Ik zal doorgeven aan de verantwoordelijken dat er nog problemen zijn met de opnames. 

Als ik het goed begrijp heb je ondertussen de volledige film gezien en moet ik de opname niet opnieuw terug toevoegen ? 

Mutlie
  • Auteur
  • 2146 reacties
  • 13 mei 2025

@HadewychT 

Dat klopt. We hebben het einde gezien via de VTM app..

Dank je voor de opvolging!