We hebben het al een aantal keer voorgehad dat een opgenomen programma al bezig was wanneer de opname start zonder dat het ligt aan een vroeger aanvangsuur.
Geen echt probleem, we kijken op de app (VTM Go, GoPlus) tot de eerste reclame en dan gewoon de opname verder omdat we dan kunnen door spoelen 😁
Gisteren (zondag) hebben we de opname bekeken van Mission Impossible, uitzending van zaterdag. Dit is een film van +/- 3 uur. Na 2 uur en x aantal minuten stopte de opname gewoon. Er waren ook geen verdere beelden meer, niets om vooruit te spoelen. Gedaan. Punt.
We hebben het einde van de film niet! 😠 Ik heb de film dan maar gewist maar (@ Martin) heb niet gecheckt of op de Pickx app (smartphone) wel de volledige opname stond. Het is toch niet de bedoeling dat we de V7 buitengooien ?
Uitgesteld kijken via de app is dan weer not done want je kan niet doorspoelen zonder TV Replay+.
Vervelend want als we willen weten hoe de film eindigt (en er is een vervolg in de maak) zijn we verplicht via de app te kijken en de eerste 2 uren en …. minuten uit te zitten 😠
Vraag
Programma's niet volledig opgenomen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.