Vraag

problemen nieuwe decoder

  • 25 January 2021
  • 7 reacties
  • 871 Bekeken

Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe decoder en heb er al dik spijt van.

Ik kangeen opname meer plannen, ik krijg telkens een foutmelding.

Hij springt precies in de tijd: als ik iets aan het kijken ben, ineens herhaling van dezelfde zinnen.

Ik keek uitgesteld naar een programma en ineens springt hij naar live.

Hij blijft om de haverklap hangen.

 

 


7 reacties

het gaat waarschijnlijk om een V7 decoder dan → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

Is die rechtstreeks verbonden met een kabel aan de bbox modem.

Heb je hem al eens gereset → Je decoder resetten | Proximus

ALs ik reset , ben ik dan alle opnames kwijt?

En ja, hij is rechtstreeks verbonden met kabel.

Ik wil de V5 terug, nooit problemen mee gehad…

 

Nee want die staan op een proximus server, na reset komt het een ±  overeen zoals dat je die voor de eerste keer aangesloten hebt en dan was je ook uw opnames niet kwijt.

Je kunt indien je dit wenst je V7 inderdaad weer gratis laten omruilen voor een V5C

Reputatie 7
Badge +4

hi @savanne 
is de reset gelukt ?
zoals martin melde kunnen we inderdaad de v7 terug swappen naar een v5 als je wenst

nieuwe installatie 4 dagen in gebruik  v7  meer problemen dan wat anders.schoonmoeder is 90 jaar en we gebruiken deze tv ook voor Femly  beeldbellen dat lukt perfect maar gewoon tv kijken heeft soms geen beeld wel geluid, valt gewoon uit ook soms ineens natuurbeelden  op haar scherm .Hdml cec moet blijven op staan voor Femly te gebruiken 2 HDMI poorten in gebruik  is niet rechtstreeks verbonden met de b box wel rechtstreeks verbonden met de WiFi box .kan soms niet opstarten ,stekker eruit terug ok .voor een 90 jarige is dat niet fijn zo veel problemen in Corona tijden .graag een snelle oplossing

Het is iets beter momenteel.

MAAR ik moet elke keer weer inloggen in DIsney+, waarom onthoudt hij dat niet? Ik word knettergek van die interface want ben altijd 10 minuten kwijt om ingelogd te geraken.

Ik wacht nog even maar ga inderdaad omruilen want levert meer frustratie op dan ontspanning. Dan maar weer geld kwijtspelen aan een chromecast zeker zodat we tenminste deftig kunnen kijken.

Reputatie 7
Badge +4

Het is iets beter momenteel.

MAAR ik moet elke keer weer inloggen in DIsney+, waarom onthoudt hij dat niet? Ik word knettergek van die interface want ben altijd 10 minuten kwijt om ingelogd te geraken.

Ik wacht nog even maar ga inderdaad omruilen want levert meer frustratie op dan ontspanning. Dan maar weer geld kwijtspelen aan een chromecast zeker zodat we tenminste deftig kunnen kijken.


ok, wanneer je de decoder wil omruilen laat het ons dan weten, dan doen we het nodige

Reageer