Skip to main content

Beeld en klank blijven regelmatig hangen zowel bij rechtstreeks TV kijken als bij opgenomen programma’s. Ik heb reeds verschillende resets gedaan gedaan maar help niet. Wat nu?

heb je de bbox alsook de de decoder gereset.

 

indien je decoder niet rechtstreeks verbonden is met een netwerkkabel aan de bbox moet je mogelijks deze ook eerst eens zonder spanning zetten of ook eens resetten

⭕️ Verder nog bijkomende info i.v.m. toestellen  resetten:
➕ BBOX resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
➕ DECODER resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html 

⭕️ Indien je een PLC-adapter, Wi-Fi Bridge, Wi-Fi Booster of Ruckus gebruikt reset deze dan ook: 
➕ WIFI BOOSTER resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-booster-resetten.html  
➕ WIFI BRIDGE resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-resetten.html  
➕ PLC ADAPTER resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html 
➕ PLC ADAPTER WIFI EXTENDER resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-wi-fi-extender-resetten.html .  
➕ RUCKUS resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ruckus_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-ruckus-resetten.html


Reageer