Skip to main content
Vraag

Probleem verbinding decoder

  • 25 november 2018
  • 2 reacties
  • 455 Bekeken

Beste, ik krijg plots de melding dat mijn decoder niet is verbonden. Normaal kijken wij draadloos, ik heb alle kabeltjes in en uit getrokken zonder resultaat. Vervolgens heb ik de decoder rechtstreeks met de kabel proberen aan te sluiten, nog steeds niks. Ook het resetten van de decoder helpt niet. Kan iemand mij helpen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33949 reacties
  • 25 november 2018
Er komt op zondag hier op het forum niemand van proximus langs, maar je kunt nu vandaag wel bellen naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800.

NB: Op je bbox moet het XDSL controlelampje continu blijven branden
Je kunt natuurlijk ook al eens proberen van eerst eens je bbox te heropstarten (5sec stroomloos zetten) of ook eens te 👉resetten als heropstarten niet helpt
en ook 👉hier
PS: bv via deze laatste link gaat na een tijd een chat venster open en kun je ook chatten met iemand van Proximus.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 26 november 2018
Doet het probleem zich nog voor, Leen?