Beantwoord

Probleem tussen modem en digicorder

  • 12 August 2021
  • 32 reacties
  • 2436 Bekeken

Sinds 5 maanden in nieuwbouw we hadden de keuze tussen TELENET of PROXIMUS , met de nieuwe FIBER kabel die er lag kozen wij voor PROXIMUS !!!!!  verkeerde keuze !!! reeds 50 x moeten bellen voor problemen als uren wachtmuziekjes moeten aan horen , na 2 nieuwe modems en 2 nieuwe digicorders nog steeds PROBLEMEN , na 3 x beloven een tegemoetkomen voor al de miserie en last NIETS vernomen !!!!  nu 5 maanden later nog steeds geen oplossing volgens hun is alles prima in orde !!! maar onze tv valt steeds uit en geeft foutmelding  P134  slechte verbinding tussen modem en Digicorder ?????????? volgens Proximus geen probleem te zien ?????  Vandaag donderdag weer moeten bellen voor de 51 ste keer en ze komen testen volgende week dus weer 6 dagen GEEN TV ?????:rage::rage::rage:

 

icon

Beste antwoord door HadewychT 18 August 2021, 13:19

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant ook eens natesten.

Hoe is de decoder met de modem verbonden? Is dit via kabel of via een draadloze oplossing?

Beste klant nummer is ****Verbonden met kabel 

Volgens jullie alles ok !!!!!!! volgens mijn tv steeds foutmelding P134

Zou het niet véél beter zijn een draadloze oplossing  ?????

IK zoek al 5 maanden voor een eindelijke oplossing …...

Ik zie denk ik maar een oplossing ….veranderen en terug naar Telenet 25 jaar klant geweest in Leuven …nooit problemen Modem stond op 1 ste verdiep en digicorder gelijkvloers draadloos NOOIT problemen gehad …..hier had ik de keuze ik dacht Fiber de Oplossing voor de toekomst…… voor mij al 5 maanden ellende en kommer , met 2 kleinkinderen die zitten te klagen en jammeren dat de tv steeds uitvalt

 

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Kabel is de betere oplossing.

P134 is momenteel een gekend probleem met de V7 decoder. Het wijst op een zwak signaal en er wordt dan meestal ook een kabelverbinding aangeraden.

Ik heb een paar aanpassing uitgevoerd om het wat vlotter te laten verlopen. Een tijdelijke oplossing is om naar dezelfde zender te zappen zodat de stream opnieuw aangevraagd wordt.

Prima oplossing !!!!!!!! van 13h tot13h25 (nieuws) 8 x uitgevallen !!!!!!!

ze zijn verbonden MET een kabel …..

 

Probleem P 134     

                  P130

enz….. 

Badge +4

Welke software staat op de decoder momenteel ?

Zoveel foutcodes zouden niet meer mogen zijn, gebruikt U ook de Hdmi kabel die in de doos zat bij de decoder ?,?? van essentieel belang !

Beste , Foutmelding     P134     P130     A001    

De installatie is geplaatst door Proximus zelf , jullie kabels !!!!!!

De mensen verklaren mij gek dat ik al 5 maanden sukkel met proximus ze raden mij al maanden aan om te veranderen van Provider !!!!

Zit in een nieuwbouw , had de keuze Proximus of Telenet maar omdat jullie FIBER kabel hier lag (de kabel van de toekomst) voor mij de kabel van ellende  en miserie !!!!  we hebben dagen niet kunnen kijken  , kijk even mijn klachten van al die maanden , ze hebben mij al verschillende keren een tegemoetkoming beloofd tot op heden nog nooit iets ontvangen we hebben vele dagen en uren storingen gehad , als het deze DINSDAG  niet in orde is mag Proximus hier alles komen weghalen en verander in van Provider , deze avond hebben wij tussen 20h en 23h30 geen signaal van jullie gehad !!!!!!

LEUK Hé     ……

0486121141

morgen pas komen de Prox medewerkers terug langs

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +5

@Georges Noppen Ik zie dat er al een technieker langskomt morgenmiddag. 

 4 dagen zonder Internet !!!!!! vandaag komt Technieker langs tussen 12h30 en 17h00 , hebben jullie hem gezien …..nee ik ook niet !!!!!!!!!!! zit hier een halve mijn tijd te verk…….voor niks ….

met héél Antwerpen hé maar niet meer met mij !!!!!!

Vinden jullie dat normaal is dat jullie service ?????

Het is Dinsdagavond en niet in orde ,,,,,,,

 

Ter info:Vanavond zal je hier waarschijnlijk geen proximus forummedewerker meer hebben die je kan verder  info geven of verder helpen, en zal het pas morgen zijn dan, natuurlijk kun je wel tot 22u bellen naar de helpdesk bellen 0800 22 800 indien je dit wenst.

Ter info , hij is wel geweest , 2h na uur afspraak 

na zijn vertrek ……………….terug zelfde probleem ……..P130   p134 

ONDERBREKKING SIGNAAL ,,,,,,,,,,,,,

WAT NU ,,,,,,,?????????   BEST ANDERE PROVIDER ZOEKEN 

BELLEN NAAR HELP DESK ? DIE KUNNEN HET OOK NIET OPLOSSEN HEB 54 X GEBELD 

MIJ VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR STUREN …………..GEWELDIG JULLIE FIBER KABEL ..

NIETS ALLES MISERIE AL 5 MAANDEN

GROETJES VAN EEN ZEER ZEER ZEER ONTEVREDEN KLANT 

 

Ik ben natuurlijk niet van Proximus zelf, maar volgens mij moet je een onderscheid gemaakt worden tussen je V7 problemen en de functionaliteit van de fiber installatie, dwz als je internet in orde is qua snelheid en stabiliteit zal je fiber installatie wel in orde zijn en moet het gezocht worden richting V7 decoder. 
Maar volgens mij moeten de Proximus forummedewerkers morgen uit het verslag van de technieker kunnen uitmaken wat hij vastgesteld heeft omtrent de eventuele oorzaak van de P-fouten van de V7
     (die anderen trouwens ook nog altijd melden dat ze P-fouten krijgen met op hun v7, zowel als zij via          koper of fiber het signaal binnen krijgen) 

en daaruit kan afgeleid worden wat een eventuele oplossing zou kunnen zijn!

Jullie medewerker is vanavond nog geweest en volgens hem is alles ok en na zijn vertrek om 7h is de tv tot nu toe al 6 x uitgevallen met melding P130

WAAR DE FOUT ZIT WEET IK EN JULLIE DENK IK OOK NIET NA ZO VELE WEKEN MAANDEN VAN MISERIE EN ELLENDE BEN IK HET BEU , ken je het spreekwoord van de druppeL die de emmer doet overlopen IS NU HIER BIJ MIJ , TEGEN MORGEN NIET IN ORDE MOGEN JULLIE ALLES KOMEN HALEN EN STAP IK OVER NAAR EEN ANDERE PROVIDER ( en nee ik breng niets naar de winkel het zal hier klaar staan in een doos ) en dank jullie dames voor de vele beloofde te gemoed komingen !!!!!!!!

 

Reputatie 7
Badge +4

@Georges Noppen Dat kan inderdaad geen fijne ervaring zijn als je al zo lang problemen ondervindt. Ik heb daarnet contact gehad met de technieker die gisteren ter plaatse geweest is en samen met hem alles nog eens overlopen naar mogelijke oorzaken,… Is het ok voor u als ik opnieuw een technieker boek om die zaken toch nog eens te komen nakijken ? 

Dat mag en liefst zo snel mogelijk !!!!  hoe raper hoe beter ,want ik sta op punt naar een andere Provider te gaan als het niet snel is opgelost !!!!!!

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een nieuwe afspraak geboekt op vrijdag 20/8 tussen 9 en 13u. Als dit niet past kan u dit aanpassen via My Proximus, of bellen naar 080022700

moeten komen zo vroeg mogelijk liefst om 9h……….

en wat gaan ze nu doen ???????? weer eens testen ????en weer zeggen dat alles ok is ????

we zullen zien vrijdag niet ok is het gedaan met Proximus …...papieren va Telenet liggen klaar …..

Sinds wij onze decoder V7 hebben, zo’n 1,5 jaar, hebben wij niets dan problemen. Miserie, miserie, …. In het begin hebben we nog pogingen ondernomen om contact met Proximus op te nemen. Het enige resultaat is dat men ons nog een extra versterker, waarvoor we maandelijks moeten betalen,  heeft aangesmeerd. Echter zonder resultaat. Na volgend contact vertelde men ons dat we nu zouden moeten betalen om het probleem op te lossen??? 
Steeds is het een verrassing welke foutcode er op het scherm zal verschijnen. Vandaag was het P134! Hoera! 
Wij kijken meer uitgesteld dan live tv omdat dat de enige manier is om toch nog een uitzending te kunnen volgen, maar zelfs dat lukte vandaag ook niet. Help!

Reageer