Skip to main content
Vraag

Probleem met login Proximus Pickx


Hallo, 

Enkele weken geleden kon ik niet meer inloggen op Proximus Pickx (Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account). Dit werd opgelost door jullie na veel 5en en 6en… 

Gisteren wil ik de app openen en zit ik wéér met hetzelfde probleem. Ik heb jullie proberen contacteren via Facebook Messenger maar werden geen oplossingen gevonden dus werd ik maar tot 2x toe uit de chat gegooid…

Kan er nu eindelijk een oplossing gevonden worden en ervoor gezorgd worden dat dit niet opnieuw gebeurt? 

Alvast bedankt!

Margo

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 5 november 2020

Dag Margot

 

Ik heb  je profiel nagekeken en je Pickx account is onveranderd gebleven.
Heb ook naar je toegang tot de Pickx app gekeken en doe staat volledig correct.
Kan je dit nog even testen aub? Eventueel de app even verwijderen en even terug installeren?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 november 2020

Beste Charlotte,

Inderdaad dat zeiden je collega’s ook, maar toch kan ik niet inloggen, noch via de app noch via de website. Ik heb de app nog eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder succes. Vorige keer had je collega iets verwijderd en opnieuw toegevoegd uit mijn profiel en dit had gewerkt…

 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 5 november 2020

Margot

 

Ik heb je profiel bij het plaatsen van mijn vorige antwoord ook volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd. Dus vandaar dat ik vroeg of je even kon testen :).


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 november 2020

Ik heb dan ook meteen getest en het werkt nog steeds niet. Ik gaf maar mee wat uw collega had gedaan ter info. Wat is uw advies dan gezien alles correct staat in jullie systeem?...


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 5 november 2020

Ik heb je profiel nu nog eens volledig gewist en opnieuw aangemaakt en je Pickx account staat terug volledig actief op je @hotmail.com emailadres, met 2 gelinkte Samsung toestellen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 november 2020

Bedankt. Heb net nog eens geprobeerd zonder succes. Ik begrijp echt niet waar dit fout loopt want het werkte perfect tot gisteren dit ineens weer niet het geval is...


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 5 november 2020

Margot, 

 

Ik heb nu een wijziging bij ons op de server gedaan. Kan je dit nu nog even testen? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 november 2020

Ik heb de app nog eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds hetzelfde :’( 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 5 november 2020

Margot

 

Ik laat dit even door ons engineering team nakijken.
Als ik nieuws krijg laat ik het je onmiddellijk weten. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 november 2020

Hartelijk dank!


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 16 november 2020

Hallo, ik wou even laten weten dat ik opnieuw in Pickx geraak!