Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...
Beste, helaas. Kan nog steeds niet inloggen op de app.
Joris,
Je gaat effectief ook inloggen met je @hotmail.com emailadres?
Want de account zelf staat actief.
Beste, mijn hotmail adres idd.
Nee app werkt nog steeds niet. Website wel.
Blijft een heel snelle melding/pagina (vroeger stond hier servererror, maar is nu te snel) komen die dan direct naar rechts wegschuift. Nadien komt er onderin de kleine melding ' je bent offline '.
Mvg
Ik heb opnieuw een aanpassing gedaan op je profiel. Kan je eens opnieuw testen ? Als het nog niet zou werken, kan je de app dan ook eens op een ander toestel testen ?
Beste,
Nog steeds hetzelfde. App ook gewist en opnieuw gedownload.
Voorheen ook al op 2 andere gsms getest.
Nog steeds het snelle scherm wat wegschuift met servererror
Beste,
Probleem doet zich voor op een Oneplus2, een Samsung J6 en een Samsung Galaxy S20 5G
Op de S20 gaat de melding super snel.
Via waar kan ik een video doorsturen
Beste,
Ik krijg een mail terug dat dit adres niet gebruikt wordt.
Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
mobile.application@proximus.com (mobile.application@proximus.com)
Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.
Hieronder de link alvast opnieuw
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Maakt niet uit, als iemand het nu niet in de verf zou zetten ;)))
Je krijgt mss graag veel mailtjes ;-)
Beste
De mail met video werd om 19u50 naar jullie verzonden
Mvg,
Beste
hebben jullie reeds een oplossing kunnen vinden?
Mvg, Joris
Ik heb een reminder gestuurd naar het team dat dit moet onderzoeken, maar de exacte reden is nog niet helemaal duidelijk. De configuratie lijkt goed te staan, vandaar dat je op de site ook kan inloggen. Ik hou je in ieder geval verder op de hoogte.
Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…
Dank
Mvg
Is ok voor mij! Hoe moet ik dan een nieuw wachtwoord instellen? Per mail, wachtwoord vergeten,…
Dank
Mvg
Hallo Joris,
zie deze link: Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus
Geert
Dat was dus niet de juiste manier
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.