Beantwoord

Probleem inloggen Pickx

  • 27 January 2020
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo,

Vorige week had ik problemen met de MyProximus App en ze hebben m’n account gereset. Ik heb me opnieuw geregistreerd, probleem niet opgelost. Na de update van de IOS app 2 dagen geleden was het opnieuw in orde.

Maar sindsdien kan ik niet inloggen via de Pickx app, geen foutmelding - enkel terug naar beginscherm login. Ik kan wel via een browser inloggen met dezelfde gegevens als de MyProximus app maar ik krijg geen producten te zien.

Gr

icon

Beste antwoord door HadewychT 27 January 2020, 19:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je account gekoppeld aan je nieuwe My Proximus-account. Kan je eens testen of het nu werkt ? 

Het werkt opnieuw , bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Fijn dat te horen. Geniet ervan :)

Fijn dat te horen. Geniet ervan :)

 

En gelukkig maar want sinds dinsdag geen Internet of TV, ook bij de buren met Proximus. Behelpen via 4G dan maar tot het opgelost is. Voorlopig nog geen eta alleen de melding waarschijnlijk vrijdagavond.

Er zit nog wat reserve op het abonnement qua data maar het gaat snel, zeker als je TV kijkt via 4G.

 

Reputatie 7
Badge +3

@StijnVM Omdat jouw gsm-nummer niet gekoppeld is aan je pack, maar op naam staat van je werkgever is het voor ons helaas niet mogelijk om hier extra data volume op te activeren. Groetjes, Antonella

@StijnVMOmdat jouw gsm-nummer niet gekoppeld is aan je pack, maar op naam staat van je werkgever is het voor ons helaas niet mogelijk om hier extra data volume op te activeren. Groetjes, Antonella

Bedankt voor het alternatieve voorstel, het aanpassen van het huidige pack zal inderdaad niet lukken. Is het mogelijk om dit te activeren op een nieuwe simkaart? Ik heb een simkaartnummer ter beschikking van een nieuwe kaart.

Deze alternatieve oplossing mag natuurlijk geen aanpassing teweegbrengen op m’n huidige packs en abonnementen.

Gisteren rond 19u30 opnieuw sync op de dsl lijn. Alles terug in orde.

Reageer