Beantwoord

Probleem afstand bediening voor decoder V4


Reputatie 3
Badge

Ik heb problemen met bepaalde toetsen die niet goed werken van mijn afstandsbediening decoder V4, rechts boven staat nog Belgacom.

Mijn vraag, kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen en hoe gaat dit in zijn werk. Ter info ik huur de decoder V4

Graag antwoord  

Met vriendelijke groeten

Antoon

icon

Beste antwoord door DaisyS 11 June 2021, 14:59

Bekijk origineel

14 reacties

Dan kun je de V4decoder (+afstandsbediening) omruilen voor een recentere decoder V5C, maar dat kunnen de Prox forummedewerkers verder voor je regelen als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 3
Badge

Dat is het probleem, dat wil ik niet want dan ben ik mijn opnames van de harde schijf verloren.

Die nieuwe hebben geen interne hdd meer.

Bedankt voor uw antwoord

Mvg

Antoon

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon R Ik kan iemand van bpost naar je toesturen met een nieuwe afstandsbediening, wanneer past dit voor jou? Geert

Reputatie 3
Badge

@Antoon R Ik kan iemand van bpost naar je toesturen met een nieuwe afstandsbediening, wanneer past dit voor jou? Geert


Heel veel dank Geert, wij zijn alle dagen thuis, moet ik mijn oude meegeven of nadien opsturen,

heb je mijn adres?

Met vriendelijke groeten

Antoon (ex RTT - Belgacom - Proximus medewerker op pensioen) 

Reputatie 3
Badge

@GeertC 

Heel veel dank Geert, wij zijn alle dagen thuis, moet ik mijn oude meegeven of nadien opsturen,

heb je mijn adres?

Met vriendelijke groeten

Antoon (ex RTT - Belgacom - Proximus medewerker op pensioen)

zet anders de nodige gegevens reeds in je forumprofiel , best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog meer bijkomende informatie zetten.

Reputatie 3
Badge

@Martin 

Hoi Martin, bedankt mijn tf en klantnummer staan reeds in mijn profiel, dus dan zal het wel in orde komen, bedankt en nog een fijne avond.

Met vriendelijke groeten

Antoon

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen,

Ik begrijp het hier niet, GeertC wil mij helpen maar plots hoor ik niets meer, ook word niet geantwoord op pm berichtje.

Ik begrijp wel dat het druk is op dit forum maar waarom plots geen antwoord meer

Aan iedereen nog een aangenaam weekend.

Met vriendelijke groeten

Antoon

Reputatie 7
Badge +5

@Antoon R Wij zijn niet iedere dag aanwezig op het forum. Ik zal je een nieuwe afstandsbediening bezorgen. 

Reputatie 3
Badge

@DaisyS 

Sorry dit wist ik niet, dank U wel ik verwacht dan de postbode.

Nog een aangenaam weekend

Met vriendelijke groeten

Antoon

Reputatie 3
Badge

@DaisyS en @GeertC 

Vandaag mijn afstandsbediening ontvangen en alles werkt prima,

Van harte bedankt voor de service

Maar wat doe ik met de oude, in de doos zat geen retour of info wat ik met de oude moet doen,

Met vriendelijke groeten

Antoon

Het is zo dat er van de V4 decoder niks moet teruggestuurd worden. Morgen kan een Proximus forummedewerkers dit ook bevestigen als ze hier terug langskomen.

Beste, Onze afstandbediening heeft zijn jaartjes gehad vrezen we..reset ook al uitgevoerd..meermaals.  

Is er een mogelijk om een nieuwe te ontvangen aub? 

Grtjs

Reputatie 5
Badge +2

@Govaersstephanie De nieuwe afstandsbediening is onderweg.

Reageer