Skip to main content
Beantwoord

probleem account Pickx

  • 25 februari 2021
  • 5 reacties
  • 576 Bekeken

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img

sedert enige tijd de volgende melding op mijn Samsung smartphone :

Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. Sorry.

Neem contact op met Proximus….

Beste antwoord door DaisyS

@MarcoPolo Ik heb net antwoord gekregen en zelf ook nog eens alles nagekeken en ingesteld. Kan je het nu nogmaals proberen?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 25 februari 2021

@MarcoPolo Ik heb het doorgestuurd voor onderzoek. Van zodra ik antwoord heb kom ik hier op terug.


Martin
  • 34035 reacties
  • 25 februari 2021

@MarcoPolo en via de webversie → http://proximuspickx.be krijg je daar ook een foutmelding.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2021

@MarcoPolo Ik heb net antwoord gekregen en zelf ook nog eens alles nagekeken en ingesteld. Kan je het nu nogmaals proberen?


MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 54 reacties
  • 25 februari 2021

@DaisyS probleem opgelost, dank voor de snelle opvolging...


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 25 februari 2021

@MarcoPolo Graag gedaan!