Mijn ref.: Proximus-klant ID: *************************
Persoonlijke gegevens zie Forum Profiel
Beste,
Via verschillende kanalen heb ik geprobeerd om voor mijn problemen een oplossing te vinden.
Via de telefoon had ik begrepen dat ik binnen de 48 uur een antwoord zou krijgen, nog niet gebeurt.
Daarom deze mail waarin nogmaals ga proberen mijn problemen te beschrijven.
Enkele maanden geleden heb ik een nieuwe TV Box V7 swap en nieuwe Remote Controller TV V7 en nieuwe Wi-Fi Booster V2 ontvangen.
Mijn oude decoder heb ik moeten terugsturen.
Sinds dan hebben zich de volgende problemen voorgedaan.
- Alle opgenomen programma’s die ik langer dan 2 maanden had opgeslagen vind ik niet meer terug en ik kan de opgenomen programma’s niet verlengen.
- Sommige zenders die in HD uitzenden is het geluid niet meer gesynkroniseerd met het beeld, bij gelijke zender zonder HD is er geen probleem.
- Ik heb 2 camera’s die via Wi-Fi zijn verbonden (buiten en binnen camera’s) die werken niet meer daar ze de Wi-Fi niet meer vinden. Deze camera’s staan op 2,4 GHz en de B-Box op 5 GHz.
- Regelmatig valt de verbinding weg (soms enkele malen op een kort tijdstip) ik krijg dan de melding dat hij terug aan het opstarten is.
Ik heb een 2de TV waar de verbinding rechtstreeks via een kabel is verbonden met de oude decoder, hier kan ik de programma’s wel langer bewaren.
Groetjes
Van der Leene - DePoorter W & R