Skip to main content
Beantwoord

pixcks app werkt niet

  • 18 september 2020
  • 9 reacties
  • 170 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties

Ik heb sinds enkele dagen een een fiberpacket waaronder ook de Pickxs app maar die werkt niet. Krijg steeds een melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus Pickxs account . Zou het kunnen zijn dat sommige delen van het proximuspakket nog in behandeling is. 

Normaal zou er iemand om 15u bellen van Proximus,  maar ik kan zo lang niet wachten.

Proximus graag jullie hulp.

Beste antwoord door jonathandr

jdgr schreef:

Ik heb sinds enkele dagen een een fiberpacket waaronder ook de Pickxs app maar die werkt niet. Krijg steeds een melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus Pickxs account . Zou het kunnen zijn dat sommige delen van het proximuspakket nog in behandeling is. 

Normaal zou er iemand om 15u bellen van Proximus,  maar ik kan zo lang niet wachten.

Proximus graag jullie hulp.


hi, kan je je klantennr toevoegen van je vaste producten, dan brengen we dit in orde

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • 33969 reacties
  • 18 september 2020

PS:  indien dit nog niet moest gebeurd zijn, gelieve je → profielgegevens invullen/aanvullen 

zodat de proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • Antwoord
  • 18 september 2020
jdgr schreef:

Ik heb sinds enkele dagen een een fiberpacket waaronder ook de Pickxs app maar die werkt niet. Krijg steeds een melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus Pickxs account . Zou het kunnen zijn dat sommige delen van het proximuspakket nog in behandeling is. 

Normaal zou er iemand om 15u bellen van Proximus,  maar ik kan zo lang niet wachten.

Proximus graag jullie hulp.


hi, kan je je klantennr toevoegen van je vaste producten, dan brengen we dit in orde


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 18 september 2020

Mijn klantnr is xxx


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 18 september 2020
jonathandr schreef:
jdgr schreef:

Ik heb sinds enkele dagen een een fiberpacket waaronder ook de Pickxs app maar die werkt niet. Krijg steeds een melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus Pickxs account . Zou het kunnen zijn dat sommige delen van het proximuspakket nog in behandeling is. 

Normaal zou er iemand om 15u bellen van Proximus,  maar ik kan zo lang niet wachten.

Proximus graag jullie hulp.


hi, kan je je klantennr toevoegen van je vaste producten, dan brengen we dit in orde

Sorry dat het zo lang duurde .

Mijn klantnummer is xx

 


Martin
  • 33969 reacties
  • 18 september 2020

Tip: beste privé gegevens in je forum profiel (→ profielgegevens invullen/aanvullen) plaatsen en niet op een openbaar forum


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 18 september 2020
Martin schreef:

Tip: beste privé gegevens in je forum profiel (→ profielgegevens invullen/aanvullen) plaatsen en niet op een openbaar forum

Ik ben dit niet gewoon, het is de eerste keer dat ik zo iets doet.


Martin
  • 33969 reacties
  • 18 september 2020

Geen probleem hoor, daarom dat ik het ter inlichting meegeef, om zoveel mogelijk te vermijden dat er hier eventueel de geposte privé gegevens zouden misbruikt worden.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 18 september 2020
jdgr schreef:
Martin schreef:

Tip: beste privé gegevens in je forum profiel (→ profielgegevens invullen/aanvullen) plaatsen en niet op een openbaar forum

Ik ben dit niet gewoon, het is de eerste keer dat ik zo iets doet.


dit zou nu voor je moeten werken, ik heb ook je klantennr verwijderd uit je bericht ter veiligheid


  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 18 september 2020
jonathandr schreef:
jdgr schreef:
Martin schreef:

Tip: beste privé gegevens in je forum profiel (→ profielgegevens invullen/aanvullen) plaatsen en niet op een openbaar forum

Ik ben dit niet gewoon, het is de eerste keer dat ik zo iets doet.


dit zou nu voor je moeten werken, ik heb ook je klantennr verwijderd uit je bericht ter veiligheid

Heel hartelijk bedankt