Beantwoord

pixcks app werkt niet

  • 18 September 2020
  • 9 reacties
  • 159 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties

Ik heb sinds enkele dagen een een fiberpacket waaronder ook de Pickxs app maar die werkt niet. Krijg steeds een melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus Pickxs account . Zou het kunnen zijn dat sommige delen van het proximuspakket nog in behandeling is. 

Normaal zou er iemand om 15u bellen van Proximus,  maar ik kan zo lang niet wachten.

Proximus graag jullie hulp.

icon

Beste antwoord door jonathandr 18 September 2020, 09:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

PS:  indien dit nog niet moest gebeurd zijn, gelieve je → profielgegevens invullen/aanvullen 

zodat de proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb sinds enkele dagen een een fiberpacket waaronder ook de Pickxs app maar die werkt niet. Krijg steeds een melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus Pickxs account . Zou het kunnen zijn dat sommige delen van het proximuspakket nog in behandeling is. 

Normaal zou er iemand om 15u bellen van Proximus,  maar ik kan zo lang niet wachten.

Proximus graag jullie hulp.


hi, kan je je klantennr toevoegen van je vaste producten, dan brengen we dit in orde

Mijn klantnr is xxx

Ik heb sinds enkele dagen een een fiberpacket waaronder ook de Pickxs app maar die werkt niet. Krijg steeds een melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus Pickxs account . Zou het kunnen zijn dat sommige delen van het proximuspakket nog in behandeling is. 

Normaal zou er iemand om 15u bellen van Proximus,  maar ik kan zo lang niet wachten.

Proximus graag jullie hulp.


hi, kan je je klantennr toevoegen van je vaste producten, dan brengen we dit in orde

Sorry dat het zo lang duurde .

Mijn klantnummer is xx

 

Tip: beste privé gegevens in je forum profiel (→ profielgegevens invullen/aanvullen) plaatsen en niet op een openbaar forum

Tip: beste privé gegevens in je forum profiel (→ profielgegevens invullen/aanvullen) plaatsen en niet op een openbaar forum

Ik ben dit niet gewoon, het is de eerste keer dat ik zo iets doet.

Geen probleem hoor, daarom dat ik het ter inlichting meegeef, om zoveel mogelijk te vermijden dat er hier eventueel de geposte privé gegevens zouden misbruikt worden.

Reputatie 7
Badge +4

Tip: beste privé gegevens in je forum profiel (→ profielgegevens invullen/aanvullen) plaatsen en niet op een openbaar forum

Ik ben dit niet gewoon, het is de eerste keer dat ik zo iets doet.


dit zou nu voor je moeten werken, ik heb ook je klantennr verwijderd uit je bericht ter veiligheid

Tip: beste privé gegevens in je forum profiel (→ profielgegevens invullen/aanvullen) plaatsen en niet op een openbaar forum

Ik ben dit niet gewoon, het is de eerste keer dat ik zo iets doet.


dit zou nu voor je moeten werken, ik heb ook je klantennr verwijderd uit je bericht ter veiligheid

Heel hartelijk bedankt