Goedenavond,
Ik verblijf momenteel al 3 maand in het buitenland (Luxemburg) en maak dus gebruik van Proximus Pickx op de laptop. In het begin ging het nog vrij goed, een paar keer herbeginnen met het afspelen van een video maar voor de rest kon ik tenminste toch tv kijken. Maar nu is het echt verschrikkelijk… Uren proberen om 1 video te kunnen afspelen… Heel gezellig als je ‘s avonds na het werk even wil tv kijken…
Ik heb de andere topics hier gelezen van mensen met hetzelfde probleem, maar laat ons al even duidelijk zijn, het ligt NIET aan mijn locatie :-) Zeker omdat het in het begin wel vrij vlotjes ging en nu langs geen kanten meer werkt…
Zou iemand hier a.u.b. een oplossing willen voor zoeken? Want ik zit namelijk nog heel wat maanden in het buitenland en zou toch graag naar enkele Belgische programma’s kijken. En tenslotte betalen we als klant toch maandelijks een mooie bijdrage voor deze extraatjes… :-)
Alvast bedankt!
Jessie