Skip to main content
Vraag

Pickx werkt niet!


Zowel op mijn iPhone (met laatste IOS) als op Apple TV 4K werkt Pickx niet!

Heb de app al verwijderd, iPhone uitgeschakeld, op 4G opgestart, of via wifi, maar niets helpt!

Krijg dit te zien:

 

Hoe kan dit opgelost worden.

Ook bij Apple TV krijg ik dit draaiend wieltje te zien.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 juli 2020

Is hier opgelost.

Telefonisch contact opgenomen, stond blijkbaar bij Proximus nog niet ingesteld.

Is wel een heel gedoe alvorens je iemand aan de lijn hebt, vele keuze menu’s nodig. Is niet zo klantvriendelijk vind ik. Maar ben al blij dat het eindelijk werkt.


Martin
  • 34033 reacties
  • 16 juli 2020

bedankt voor de feedback en blij te horen dat het toch in orde gekomen is.