Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze morgen hier de draad terug opnemen.
Bij mij geeft de Pickx app sinds vorige week. Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en wordt verder onderzocht. Al meermaals app verwijderd, iPhone uitgezet maar niks helpt.
@Mkaljee Is dit in de app of via je decoder en welke fout krijg je ? Op de app moet je inloggen met de gegevens van My Proximus. Dat is een ander mailadres dan hetgeen je gebruikt voor je forumaccount.
Ik zie ook geen decoder aangemeld op je lijn. Kan je die eens herstarten ? Dan zou je een scherm moeten krijgen om je telefoonnummer in te vullen.
@Kel84 Voor jou heb ik je profiel terug goed gezet. Kan je nog eens testen ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.