Pickx geeft altijd een fout melding
Is dit zowel bij de app als de web versie.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze morgen hier de draad terug opnemen.
Bij mij geeft de Pickx app sinds vorige week. Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en wordt verder onderzocht. Al meermaals app verwijderd, iPhone uitgezet maar niks helpt.
Ik zie ook geen decoder aangemeld op je lijn. Kan je die eens herstarten ? Dan zou je een scherm moeten krijgen om je telefoonnummer in te vullen.
Nee bij mij lukt het nog steeds niet. Ik geraak zelfs niet tot inloggen. Melding komt er al bij het openen van de App
Het is gelukt. Blijkbaar moest ik bij de instellingen iPhone tv aanbieder eens uitloggen en dan lukt het
Inderdaad dat wordt hier soms nog gemeld door proximus dat je tv aanbieder moet uitzetten .
cfr: pickx app werk niet | Proximus Forum
Maar einde goed alles goed dat is het belangrijkste ;-)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.