Skip to main content

Pickx webversie laadt niet en ZEER matige beeldkwaliteit

  • 27 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Punt 1)

anno 2024: Verschrikkelijk lage kwaliteit en vooral zeer ergerlijk bij snellere beelden zoals sportwedstrijden. het is schandalig. Ligt niet aan browser want heb de meest recente versie, ligt al zeker niet aan internetsnelheid.

Wat al even ergerlijk is , is dat je je beeldkwaliteit niet kan kiezen, “automatisch” is enige optie.. foei foei Proximus. Dat sportpakket ga ik al snel terug opzeggen denk ik aangezien ik enkel op PC kan zien en dat het kijken van wedstrijden zo erg is dat je soms de bal niet ziet verplaatsen. Bij basket bvb moet je aan de hand van de reacties zien of er gescoord is.

 

Punt 2: 

Ik kan nu al helemaal niets meer zien online. Blijft  hangen op loading screen als ik op play duw. Dit heb ik begin van de maand ook al gehad, na chatten met medewerkster heeft zij iets “ge-reset” en werkte het opnieuw.. Nu dus opnieuw dat probleem..

 

Zeer problematisch als ik enkel op PC kijk

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 406 reacties
  • 27 oktober 2024

@TheMayor  al de modem eens herstart ??


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 februari 2025
TheMayor schreef:

Punt 1)

anno 2024: Verschrikkelijk lage kwaliteit en vooral zeer ergerlijk bij snellere beelden zoals sportwedstrijden. het is schandalig. Ligt niet aan browser want heb de meest recente versie, ligt al zeker niet aan internetsnelheid.

Wat al even ergerlijk is , is dat je je beeldkwaliteit niet kan kiezen, “automatisch” is enige optie.. foei foei Proximus. Dat sportpakket ga ik al snel terug opzeggen denk ik aangezien ik enkel op PC kan zien en dat het kijken van wedstrijden zo erg is dat je soms de bal niet ziet verplaatsen. Bij basket bvb moet je aan de hand van de reacties zien of er gescoord is.

 

Punt 2: 

Ik kan nu al helemaal niets meer zien online. Blijft  hangen op loading screen als ik op play duw. Dit heb ik begin van de maand ook al gehad, na chatten met medewerkster heeft zij iets “ge-reset” en werkte het opnieuw.. Nu dus opnieuw dat probleem..

 

Zeer problematisch als ik enkel op PC kijk

is er al een oplossing gevonden intussen ?


Mutlie
  • 2164 reacties
  • 18 februari 2025

Een zeer goede vraag.

Dit draadje is al enkele maanden oud en topic starter heeft niet de moeite genomen om sinds ook maar iets te laten weten, niet in positieve en niet in negatieve zin.
Waarschijnlijk komt hij pas met een volgend probleem weer op dit forum langs.

Het is geweten, vele gebruikers hier (en op andere fora ook) nemen gewoon niet (meer) de moeite om - na geholpen te zijn - te laten weten dat ze goed geholpen zijn. Een beetje erkenning, een beleefd bedankje, het  kan er dan ook zelden af.


Anderzijds, logisch waarschijnlijk dat als onze bijdragen niet direct helpen de conversatie wel nog even blijft doorgaan.

Dus mogen we vermoeden dat de herstart van de modem heeft geholpen.
Anders hadden we het wel gelezen 😎


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 20 februari 2025

@TheMayor Kunnen we nog iets voor je betekenen?