Ik kan de Pickx Tv app niet gebruiken. Er staat dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account.
Op my proximus kan ik ook mij aanrekening niet nakijken daar ik de beheerder niet ben?
Ik kan de Pickx Tv app niet gebruiken. Er staat dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account.
Op my proximus kan ik ook mij aanrekening niet nakijken daar ik de beheerder niet ben?
ter info: zie uitleg beheerder versus gebruiker
Heb gegevens ingevuld.
Het lukt mij niet om beheerder te worden? Heb er geen idee van wie de beheerder is?
best dat iemand van het proximus forum team dit dan verder onderzoekt.
onder het door jouw ingevulde klantennummer op je profiel is geen actieve login voor MyProximus.
Ik denk dat je alleen geregistreerd staat voor je gsm ?
via deze link kan je heel wat informatie terugvinden :
mvg,
Tina
Ik loop iedere keer vast omdat ik geen beheerder ben.
kan dit je verder helpen ?
groeten
Tina
Nee, lukt niet. Ik kan de factuurtab niet openen : oei, er ging iets mis, je bent geen beheerder.
wie is dan wel beheerder bij jou ?
De login voor myproximus en pickx kan gebruikt worden op verschillende toestellen
Kan de beheerder de pickx app niet activeren ?
heb je dit helemaal doorgenomen ? Hoe kunt u beheerder worden?
U bent gebruiker, maar u wilt beheerder worden? Dit kan in MyProximus, via de app en via het website.
Dat is het hem net, ik zou niet weten wie de beheerder is? Factuur komt toe op mijn naam. Niemand vh gezin maakt gebruik vd app.
je gebruikt nu een gmail om in te loggen ?
ik zal vragen of ze dit account kunnen resetten, zodat je aan hand van klantennummer een nieuwe login kan maken ?
mvg,
Tina
Ja, dat klopt. Zou super zijn mocht dit lukken! Bedankt!
ik heb een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst.
zij volgen dit nu verder op en meestal sturen ze via mail alle uitgvoerde stappen en acties die jij zou moeten nemen.
Even afwachten dus. fingers crossed…
gr,
Tina
Hartelijk bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.