Vraag

pickx tv app werkt niet


Ik kan de Pickx Tv app niet gebruiken. Er staat dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account. 

Op my proximus kan ik ook mij aanrekening niet nakijken daar ik de beheerder niet ben?


14 reacties

ter info: zie uitleg beheerder versus gebruiker

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

Heb gegevens ingevuld.

Het lukt mij niet om beheerder te worden? Heb er geen idee van wie de beheerder is?

best dat iemand van het proximus forum team dit dan verder onderzoekt.

Reputatie 7
Badge +3

@Ieza 

onder het door jouw ingevulde klantennummer op je profiel is geen actieve login voor MyProximus.

Ik denk dat je alleen geregistreerd staat voor je gsm ? 

via deze link kan je heel wat informatie terugvinden : 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-in-myproximus.html

mvg,

Tina

Ik loop iedere keer vast omdat ik geen beheerder ben.

Reputatie 7
Badge +3

@Ieza 

kan dit je verder helpen ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

groeten

Tina

Nee, lukt niet. Ik kan de factuurtab niet openen : oei, er ging iets mis, je bent geen beheerder.

Reputatie 7
Badge +3

@Ieza 

wie is dan wel beheerder bij jou ?

De login voor myproximus en pickx kan gebruikt worden op verschillende toestellen 

Kan de beheerder de pickx app niet activeren ?

 

heb je dit helemaal doorgenomen ? Hoe kunt u beheerder worden?

U bent gebruiker, maar u wilt beheerder worden? Dit kan in MyProximus, via de app en via het website.

  1. Ga eerst na of u in aanmerking komt. Met uw MyProximus-account van gebruiker kunt u beheerder worden behalve:
      • als u een Pay&Go-herlaadkaart hebt,
      • als uw werkgever uw gsm-abonnement betaalt,
      • als u een gsm-nummer bij een andere provider hebt.
  2. Breng de bestaande beheerder (als die er is) op de hoogte dat u zijn/haar taak wilt overnemen.
  3. Via de app? Tik in de MyProximus-app linksboven tweemaal op uw foto of op uw initialen en vervolgens op Word beheerder.
    Via the website? Klik op onderstaande knop ( = login op myProximus ) , meld u aan en klik vervolgens in de box Mijn factuur? op Word beheerder.

Dat is het hem net, ik zou niet weten wie de beheerder is? Factuur komt toe op mijn naam. Niemand vh gezin maakt gebruik vd app.

Reputatie 7
Badge +3

@Ieza 

je gebruikt nu een gmail om in te loggen ?

ik zal vragen of ze dit account kunnen resetten, zodat je aan hand van klantennummer een nieuwe login kan maken ? 

mvg,

Tina

Ja, dat klopt. Zou super zijn mocht dit lukken! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Ieza 

ik heb een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst.

zij volgen dit nu verder op en meestal sturen ze via mail alle uitgvoerde stappen en acties die jij zou moeten nemen.

Even afwachten dus.  fingers crossed…

gr, 

Tina

Hartelijk bedankt!

Reageer