Beantwoord

pickx streamen met chrome cast werkt niet

  • 19 July 2020
  • 6 reacties
  • 823 Bekeken

Er lijkt verbinding te zijn, maar als ik een programma wil afspelen, krijg ik een zwart scherm, en dan “oeps, er ging iets verkeerd”.

Zowel op Android smartphone als Apple IPad.

Met Netflix en VRT NU heb ik geen probleem.

 

icon

Beste antwoord door Cvanloon 19 July 2020, 16:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Er lijkt verbinding te zijn, maar dat is misschien niet zeker. Open pickx eens op de iPad, dan krijg je een hele boterham en met oa rechts boven een soort wieltje. Klik je daarop dan krijg je een ganse lijst mogelijkheden waaronder “uitloggen” als je ingelogd (verbonden?) bent. Staat dat uitloggen er niet tussen dan moet je eerst inloggen.

Dat oepsgeval komt wel vrij vaak voor in pickx, dat programma is niet al te best geschreven. 

Er lijkt verbinding te zijn, maar als ik een programma wil afspelen, krijg ik een zwart scherm, en dan “oeps, er ging iets verkeerd”.

Zowel op Android smartphone als Apple IPad.

Met Netflix en VRT NU heb ik geen probleem.

 

Inderdaad er zijn problemen met casten, onlangs heeft hier iemand van Proximus gepost op het forum dat er nog gekende problemen zijn met het casten van pickx.

Maar morgen komen zij terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen

Reputatie 5

Niet te veel hopen op hulp morgen. Ik probeer al zes !!! maand een oplossing te krijgen voor dat probleem. Het enige dat ze nu doen is mijn berichten verwijderen van het forum. Dus lezen voor morgen want dan zijn de medewerkers terug.

Er lijkt verbinding te zijn, maar dat is misschien niet zeker. Open pickx eens op de iPad, dan krijg je een hele boterham en met oa rechts boven een soort wieltje. Klik je daarop dan krijg je een ganse lijst mogelijkheden waaronder “uitloggen” als je ingelogd (verbonden?) bent. Staat dat uitloggen er niet tussen dan moet je eerst inloggen.

Dat oepsgeval komt wel vrij vaak voor in pickx, dat programma is niet al te best geschreven. 

Ik ben ingelogd in Pickx en kan kijken. Ik kan alleen niet streamen.

 

@Liza Dat is dus het gekende probleem :slight_smile:

welke versie van chromecast dongle heb je en iPadOs versie want mss ook interessant om te vermelden als de mensen van prox zelf hier morgen langskomen, zodat dit kan doorgegeven worden aan de verantwoordelijke dienst. 

bij mij werkt he casten (streamen)  gelukkig nog altijd, maar ik heb een chromcast dongle van de eerste versie.

Casten via de pickx app (android) lukt niet meer. Casten via Chome browser lagt veel te veel. Is er wel nog iets goed aan proximus? Wij veranderen van provider asap

Reageer