Skip to main content

Sinds minstens een week hebben wij het probleem dat geen enkele zender op de Pickx app voor Android en iOS werkt.

Krijgen continue de melding “Stream not available”. De Pickx applicatie voor webbrowsers werkt wel.

Volgende dingen al tevergeefs geprobeerd op beide toestellen (Android en iOS):

  • Herstarten decoder
  • Ander WIFI netwerk
  • Via 4G
  • Herinstalleren Pickx app
  • Lagere Pickx app versie op Android (5.5.0 ipv 5.5.3)

FYI : voor iOS zijn de problemen gekend bij Proximus en zijn de Prox Ingenieurs bezig om een definitieve oplossing te bieden, maar morgen komen deProx forummedewerkers hier weer terug langs en kunnen u dan ook verder uitleg geven over de stand van zaken.

NB: bij mij werkt pickx 5.5.3 op iOS van mijn iphone ook niet meer

maar op mijn android smartphone werkt pickx 5.5.3 wel goed.


FYI : voor iOS zijn de problemen gekend bij Proximus en zijn de Prox Ingenieurs bezig om een definitieve oplossing te bieden, maar morgen komen deProx forummedewerkers hier weer terug langs en kunnen u dan ook verder uitleg geven over de stand van zaken.

NB: bij mij werkt pickx 5.5.3 op iOS van mijn iphone ook niet meer

maar op mijn android smartphone werkt pickx 5.5.3 wel goed.

Dag Martin, bedankt voor je reactie.

Heb het net geprobeerd op mn Android telefoon en daar werkt het wel inderdaad. Maar op mijn Samsung Tablet werkt het niet, maar dat is ook de minst belangrijke voor ons.
Goed om weten dat het gekend is dat er problemen zijn met iOS, hopelijk zijn ze snel opgelost.


Reageer