Skip to main content

Nu de competitie gedaan is, wil ik Pickx Sports opzeggen, maar als sinds 2 dagen staat er in de My Proximus app: We werken er aan.

ook bij m’n vader dit geprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem.

Vorig jaar heb ik hetzelfde meegemaakt waardoor deze optie nooit werd opgezegd. 
 

Is er een probleem met het opzeggen van een optie via de My Proximus app?

@Racingboy

Probeer eens via de decoder deze optie op te zeggen.   

voor de V7 decoder  

  1. Druk op Abonnementen, in het menu boven aan het scherm.
  2. Navigeer door de catalogus en maak je keuze.
  3. Bevestig je keuze “Stopzetten” bij Picks Sports en druk op OK

met decoders V6 of V5 :

  1. Druk op menu en ga naar Shop > Activeer een optie.
  2. Maak jouw keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
  3. Selecteer 'Deze tv-bundel stopzetten' en druk op OK

Ik heb het zo kunnen opzeggen vorig jaar.

Als dit ook niet lukt dan zal een Proximus medewerker de opzeg manueel invoeren als ze hier morgen terug zijn op het forum.

Het klopt dat dit probleem als sinds vorig jaar gaande is.

 


Of via de website Proximus--→ myproximus


Dag @Racingboy opties opzeggen wil soms niet lukken via de app, zullen wij het nodige doen? Als je de gegevens van je vader toevoegt in het profiel hier, passen we het voor hem ook aan! Groetjes, Heidi


Bedankt HeidiE,

Mijn gegevens staan in het profiel. Je mag deze optie opzeggen.

Mijn vader zit niet op dit forum, dus ik ben niet zeker hoe ik zijn gegevens moet toevoegen.

 


@Racingboy 

ter info: de gegevens van je vader kan je in het tekstveld “ticket” zetten van je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden),

privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Dag @Racingboy zoals @Martin al aangaf kun je deze toevoegen in een extra veld. Ik deed intussen het nodige! Groetjes, Heidi


@HeidiE hier → ( Pickx sport | Proximus Forum ) nog iemand met het zelfde probleem die ook om je hulp vraagt.


@Martin 

dit is ondertussen in orde..

groeten

Tina


Reageer