Vraag

Pickx sport

  • 7 June 2023
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Ik probeer Pickx sport op te zeggen maar dit werkt niet !


7 reacties

@Crosstourer

hier → Pickx Sports opzeggen via My Proximus App | Proximus Forum vind je ook dergelijk probleem met een paar oplossingen die voorgesteld werden maar als het niet lukt kan het net zoals daar beschreven door een PX medewerker uitgevoerd worden morgen, zie → hier

Ik heb mijn gegevens ingevuld op mijn profiel, dus als een medewerker mij kan helpen ? Graag 😉

Reputatie 5
Badge +3

Ik doe dat via MijnProximus, ga naar pickx sports en deactiveer deze optie, klaar.

Reputatie 7
Badge +3

@Crosstourer  Dag, dit is in orde. Groetjes

Ik heb hetzelfde probleem - krijg een fout bij het deactiveren van Pickx sport in de web portal (mijn proximus) → “Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.”.

@Myriam9240 
Hier staan de andere mogelijkheden om te deactiveren (bron= Opzeggen Pickx Sports | Proximus Forum) : 

Probeer eens via de decoder deze optie op te zeggen.   

met de V7 decoder  

  1. Druk op Abonnementen, in het menu boven aan het scherm.
  2. Navigeer door de catalogus en maak je keuze.
  3. Bevestig je keuze “Stopzetten” bij Picks Sports en druk op OK
  4. Nu  pickx all-stars (netflix, disney en pickx +) Bevestig je keuze “stopzetten” en druk op OK

met decoders V6 of V5 :

  1. Druk op menu en ga naar Shop > Activeer een optie.
  2. Maak jouw keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
  3. Selecteer 'Deze tv-bundel stopzetten = de TV optie selecteren die je wil stopzetten' en druk op OK

 

hier nog wat meer informatie en mogelijkheden om TV opties te deactiveren of te activeren

Een optie activeren of deactiveren | Proximus na openen van de link kies je TV vervolgens 

Via het tv-menu

Als dat niet lukt  is er nog deze optie

Je kunt tv-opties (Pickx Mix, Netflix, Pickx Sports, TV Replay+, enz.) toevoegen of verwijderen in MyProximus Producten | Proximus   of via het Pickx-menu (op je TV Box en via Proximus Pickx Website  Abonnementen - Proximus Pickx   ). 

Reputatie 7
Badge +3

@Myriam9240

ik zal de optie opzeggen voor jou.

bevestiging via mail volgt automatisch

groeten

Tina

Reageer