Vraag

Pickx probleem

  • 9 June 2023
  • 12 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 2

Hoe komt het dat (op mijn tablet) Pickx, midden in een opgenomen programma dat ik aan het bekijken ben, er plots mee stopt ?

 Als ik dan pauze en opnieuw play doe, dan blijft het cirkeltje draaien en draaien en draaien en draaien…. Zelfs uit Pickx gaan, een andere app openen en dan terug naar Pickx gaan, helpt niet. 

Het kan niet door slechte wifi zijn, want ik kan wel andere dingen op de tablet doen.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Nounourske Heb je dit enkel voor bij opgenomen programma’s (van bepaalde zenders) of ook bij live TV ? 

Kan je eventueel ook eens op je GSM of een ander toestel testen of je het dan ook voorhebt ? 

Reputatie 2

Hallo, het ziet er naar uit dat het enkel op mijn tablet is.

Nu kan ik wel al een opgenomen programma helemaal bekijken, maar enkel in “portrait”. Als ik mijn tablet draai om het programma in “landscape” en “full screen” te bekijken, dan stopt het ook weer. 

(Live TV => nog niet geprobeerd)

Ik weet niet of dit ermee te maken heeft, maar als ik krijg enkel de home pagina als ik Pickx open via Google Play Store. Eens ik naar een opgenomen programma heb gekeken, kan ik enkel terug gaan naar “mijn opnames” en kan ik nooit verder naar de home pagina.

 

Wou ook nog vermelden dat ik ondertussen Pickx verwijderd heb, en opnieuw geïnstalleerd heb op mijn tablet.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Nounourske Ik veronderstel dat het probleem hetzelfde gebleven is na de herinstallatie, of heeft het toch geholpen ? 

Weet je of je wifi-verbinding in orde is op de moment dat je dat probleem hebt ? En zijn er dan veel andere toestellen tegelijkertijd verbonden ? 

 

Reputatie 2

Hallo, het probleem is gebleven na de herinstallatie.

De Wifi verbinding is ok, er zit enkel nog een GSM op de wifi en er staat zelfs een booster in de ruimte.

(Zelfs in de ruimte zonder booster => zelfde probleem)

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Nounourske Heeft het ooit goed gewerkt op die tablet ? Hoe oud is deze (welk type en welke softwareversie staat erop ?)

Reputatie 2

Ja, het heeft ooit goed gewerkt op die tablet. Het is een Samsung Galaxy Tab S6 van 2020 ??

Softwaregegevens : Versie One UI - 4.1.1 / Android-versie 12 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Nounourske Dit is doorgegeven naar de verantwoordelijken van de app voor verder onderzoek

Reputatie 2

Hallo, is hier al meer nieuws over ??

 

Reputatie 2

???

Zou het kunnen zijn dat - wanneer de decoder aan het opnemen is, dat we dan geen pickx meer kunnen bekijken ???

normaal zou dit geen reden mogen zijn.

Reputatie 2

Wel, dan is er toch nog altijd een probleem :( :( :(

Reputatie 2

Is hier eigenlijk iemand mijn probleem met pickx aan het onderzoeken ?? 

Ik krijg ook bijna nooit de homepage van pickx (applicatie) te zien. En dan moet ik die openen via play store.

Reageer