Skip to main content
Vraag

Pickx op tablet & GSM


Vraagje… Moet de decoder van Proximus aangesloten zijn om Pickx app op tablet te kunnen gebruiken? Ik heb de app geïnstalleerd, maar krijg zwart scherm met ronddraaiend icoontje.

11 reacties

Martin
  • 32660 reacties
  • 19 augustus 2021

neen zal een andere reden zijn  heb je het ook voor via de webvesie http://proximuspickx.be 

Als de prox medewerkers hier de draad opnemen kunnen ze ook je instellingen even bekijken.

best ook erbij vermelden op welke tablet/ GSM en met welke OS versie je dit voor hebt.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 augustus 2021

Dag Martin. Bedankt voor je reactie. Op de wegversie geraak ik met m’n login wel op, maar krijg de melding dat er geen TV programma’s beschikbaar zijn. Ergens zal er bij Proximus weer één van de honderden instellingen moeten aangevinkt worden. Niet simpel tegenwoordig.

 


Martin
  • 32660 reacties
  • 19 augustus 2021

Inderdaad best de reactie/ verder onderzoek van een Prox medewerker afwachten, succes.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2047 reacties
  • 19 augustus 2021

@WDJ2607 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 augustus 2021

Dag Daisy. Ik heb dit zonet gedaan. Ben benieuwd…

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2047 reacties
  • 20 augustus 2021

@WDJ2607 Ik heb dit voor je nagekeken en in orde gebracht. Kan je dit eens testen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 augustus 2021

Dag Daisy. Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar het lijkt nu te werken op m’n gsm en iPad. Bedankt in elk geval.


Martin
  • 32660 reacties
  • 21 augustus 2021

Ergens settings/koppelingen in het TV profiel die moeten gemaakt worden, tenzij Daisy mij tegenspreekt :wink:


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 augustus 2021

Dag Martin. Op m’n iPad en iPhone werkt Pickx nu. Op m’n iMac niet. Daar krijg ik de melding dat m’n browser (Safari ) niet compatibel is. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 augustus 2021

Is in orde nu. Ik heb Google Chrome geïnstalleerd. :thumbsup:

 


Martin
  • 32660 reacties
  • 21 augustus 2021

inderdaad er zijn er nog die dit melden hier dat het via hun browers op de Mac niet werkt en dan Chrome (soms tegen hun zin) installeren om het te laten werken.