Skip to main content
Vraag

Pickx op laptop - opnames spoelen niet meer door


Evy_01
Forum|alt.badge.img+1

Sinds deze middag kan ik opnames in pickx niet meer doorspoelen op de laptop. Zowel de “tijdsbalk” kan ik niet meer aanklikken (om bv vanaf de 5e minuut te beginnen kijken), en ook de 30 seconden achteruit/vooruit zijn niet meer aanklikbaar (zo een rond verbod-icoontje erboven). Tot deze voormiddag is dat nog nooit een probleem geweest. 

Zijn er nog mensen bij wie dit zo is?

(getest in verschillende browsers en laptops, browsers sluiten en openen, refreshen, uitloggen en inloggen)

This topic has been closed for comments

9 reacties

Martin
  • 33544 reacties
  • 10 maart 2021

Ik heb toch in ieder geval hier geen probleem mee, mss weten de prox medewerkers morgen of er nog zijn die daar problemen mee ondervinden.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 maart 2021

Ik heb net zetzelfde probleem.

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 11 maart 2021

@Evy_01 en @Christian_01 Ik heb dit eens doorgestuurd om dit te bekijken.

Van zodra ik antwoord heb kom ik hier op terug.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 11 maart 2021

@Evy_01 en @Christian_01  Ik heb net antwoord gekregen, ze zijn er van op de hoogte en lossen het zo snel mogelijk op. 

Alvast onze excuses voor het ongemak.


Martin
  • 33544 reacties
  • 11 maart 2021

hoe komt dat dan dat het bij mij wel werkt?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 11 maart 2021

@Martin Dit was bij sommige een probleem waar gisteren al wat wijziging voor waren uitgerold. Hier bleken toch nog wat dingen mee fout te zijn gelopen die ze vandaag hebben verholpen. 

Indien je deze problemen had en nog steeds geen verschil zou merken zou je de caches moeten leegmaken.


Martin
  • 33544 reacties
  • 11 maart 2021

@DaisyS bedankt voor de toelichting.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 11 maart 2021

@Martin Graag gedaan.


Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 91 reacties
  • 11 maart 2021

@DaisyS 

Het had inderdaad een harde refresh (F5) nodig, maar nu werkt het weer.
Veel dank voor het navragen en de herstelling!