Vraag

pickx op ios

  • 28 October 2019
  • 9 reacties
  • 251 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Pickx  werkt echt slecht op ios. Zowel op een iphone 6 (ios12) als op een ipad pro (ios13). Ik krijg constant de melding “aan het laden” en de stream stopt. Na enkele seconden alles terug ok maar even later terug hetzelfde. App afsluiten en terug opstarten, herinstalleren geeft geen oplossing. Krijg ook constant de melding oops er ging iets verkeerd, probeer het opnieuw.
Netflix, vtmgo en vrtnu geven geen enkel probleem.

Nog mensen met problemen op ios?

mvg 

Peter

 


9 reacties

Krijg je deze fouten ook als je eens enkel via de 4G verbindt, of enkel de WiFi?

Reputatie 3
Badge +2

Net geprobeerd op 4g en zelfde probleem. Blokjes op het scherm en geen scherp beeld en dan de melding “aan het laden”. 
dan even goed en dan terug “aan het laden”. Daarna de melding “oops er ging iets verkeerd” maar dit had ik ook al bij het starten van de app. 

Kan je even een paar exacte tijdstippen geven en een precieze beschrijving van het probleem dat je dan hebt, en ook op welk toestel?
Dan kan ik dit door onze ingenieursteams gedetailleerder laten bekijken.

Reputatie 3
Badge +2

Hallo WenzelR, ik kijk altijd tussen 17 en 18 uur. Gisteren bij het testen op uw vraag was dit rond 19 uur. 
probleem: ik start de app, kies de chromecast functie en kies dan een programma (live kijken, geen opnames). Reeds na 1 of 2 minuten bevriest het beeld en komt er op het scherm “ aan het laden”.  Even geduld dus en dan gaat het programma verder. Na enkele minuten hetzelfde, het beeld wordt onscherp, bevriest en de melding “ aan het laden” verschijnt. De ene dag is het al erger dan de andere. 
Vandaag heb ik er dus geen last van gehad. Bij het opstarten van de app moest ik terug inloggen en ik dacht dat iemand bij jullie iets gedaan had :-).

Het probleem heb ik op al mijn toestellen, iphone xr van mijn vrouw , ios13. Oude iphone 6 met ios12 en ipad pro met ios 13.

zoals in mijn vorige post reeds gezegd heb ik dit probleem niet wanneer in naar netflix kijk. Ook niet met vrtnu en de vtmgo app. 
 

Ik heb het doorgegeven aan onze IT teams. Van zodra we meer info van hun hierover ontvangen, dan koppelen we hier sowieso terug. 

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt !!

Ik heb ook sinds een maand met Proximus pickx  problemen heb al op de chat uren met jullie contact gehad normaal ging er iemand mij deze week contacteren maar heb nog niemand gehoord ik werk om te streamen met iPhone 6s sinds de laatste update van Proximus pickx kan ik niet meer streamen en ook mijn opnames niet meer bekijken kan iemand mij hiermee verder helpen 

dank u

vriendelijke gr

hoi

in zelfde rubriek, staat gelijkaardig beschreven probleem, en nu 2weken oud met bericht dat IT mensen ernaar kijken...

Reputatie 7
Badge +4

Klopt inderdaad dat ons IT team er mee bezig is. Alle cases die door ons worden doorgestuurd worden individueel bekeken. Als wij nieuws hebben zullen wij deze info ook onmiddellijk aan jullie doorgeven.

 

Reageer