Pickx iOS app is rommel

  • 18 January 2020
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Pickx iOS app is gewoon er-bar-me-lijk slecht. We proberen deze enkel te gebruiken als er ECHT geen andere manier is.

Alles wat je probeert te doen, resulteert in een frustrerende ervaring. Random crashes, dingen die gewoon niet laden. “Er is een probleem opgetreden” No shit, Sherlock!

Chromecast ondersteuning is ondermaats ( geen play/pause/stop via afstandbediening) en als het werkt heb je vaak een paar crashes nodig om het aan de praat te krijg.

De TV-gids …. hoe lang kan het in godsnaam duren eer je die te zien krijgt. Gewoon wat tekst met een paar thumbnails? Een gemiddelde geocities web pagina van circa 2000 laadde nog pakken sneller...

Ik ben zelf een developer en vind het beschamend hoe zoiets door een QA proces geraakt.

Get your shit together!


3 reacties

Ter info: volgens de laatst informatie die ik hier van Proximus gelezen heb zijn ze nog altijd bezig met de oplossing van de problemen , wie weet kunnen de Proximus medewerkers maandag als ze hier terug op het forum langskomen, meer preciezer info geven over de stand van zaken omtrent de debugging!

Pickx iOS app is gewoon er-bar-me-lijk slecht. We proberen deze enkel te gebruiken als er ECHT geen andere manier is.

Alles wat je probeert te doen, resulteert in een frustrerende ervaring. Random crashes, dingen die gewoon niet laden. “Er is een probleem opgetreden” No shit, Sherlock!

Chromecast ondersteuning is ondermaats ( geen play/pause/stop via afstandbediening) en als het werkt heb je vaak een paar crashes nodig om het aan de praat te krijg.

De TV-gids …. hoe lang kan het in godsnaam duren eer je die te zien krijgt. Gewoon wat tekst met een paar thumbnails? Een gemiddelde geocities web pagina van circa 2000 laadde nog pakken sneller...

Ik ben zelf een developer en vind het beschamend hoe zoiets door een QA proces geraakt.

Get your shit together!

Compleet dezelfde ervaring...☹️

zonet heb in een ander topic de volgende bedenking gepost>

De vraag blijft bij nog altijd: waar zit de meest zwakke/meest vertragende schakel in de totale keten in het verwezenlijken/debuggen v/h eindproduct “pick app”

de keten bestaande uit Prox > hun software ontwikkelaar > eindcontrole/toestemming door Apple/app store beschikbaarheid ?

Ik zou verwachten dat dit hun software ontwikkelaar is want Apple vraagt toch ook niet leiver dat deze app beschikbaar is in hun app store! net zoals Prox!

Reageer