Vraag

pickx bekijken

  • 21 November 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Kan al een tijdje geen tv meer bekijken op smartphone , via pickx.  Kan inloggen, maar wanneer ik programma start krijg ik melding dat hij niet kan opstarten. Lijkt deze denk dat ik buiten europese unie zit en dan werkt pickx niet. 

Alle cookies en geschiedenis gewist. App terug geinstalleerd. Niets lukt. Hoe los ik dit op. 

Oh ja. Zit gewoon in Belgie.


3 reacties

@FrankL 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@FrankL Kan je me de exacte foutmelding bezorgen? Staat de locatie aan in je toestel?

Ticket al aangevuld. 

Raar na mijn vraag werk pickx terug vanaf vandaag. Hierdoor kan ik weeral verder.

Ik vermeld toch dat ik bij klikken op live tv en dan programma ik een melding kreeg dat ik binnen europese unie moest zijn om pickx te bekijken.

 

Reageer