Vraag

Pickx app werkt (nog steeds) niet

  • 12 May 2022
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

Reeds vele weken kan ik niet meer inloggen in de Pickx app op mijn iPhone (via de pc gaat het wel). Ik nam reeds meerdere malen contact op via meerdere kanalen, inclusief dit forum, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

Vandaag kreeg ik de melding dat het probleem zou opgelost geraken op de volgende manier:

@4357052 en @Drrrrrrrrrrk  ​Zouden jullie volgende eens kunnen proberen: 1st de app verwijderen, erna in de instellingen van je ios device naar tv-aanbieder gaan en daar log uit drukken, daarna de app terug installeren en inloggen.

 

Ik probeerde dit, maar kan nog steeds niet inloggen en krijg nog steeds de boodschap ‘Username or password incorrect’ (met dezelfde username en paswoord kan ik wel inloggen op mijn pc).

 

Ik begin hier stilletjes radeloos te worden, want je wordt steeds van het kastje naar de deur gestuurd.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@4357052 

Vreemd dat het bij de anderen wel opgelost is.

Welke IOS versie en apple toestel gebruik je?

 

 

groeten

Geert

IOS 15.4.1

iPhone 13 Pro Max

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb het doorgestuurd naar de experts, ik wacht op hun antwoord. 

 

Geert

Net hetzelfde bij mij.. bij klantendienst geen oplossing voor te vinden.. ze zeggen dat het aan mijn toestel zal liggen.. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Reputatie 6
Badge +4

@BavoM Kan je ons de iOS versie en app versie op je toestel bezorgen?

@DaisyS ios: 15.4.1 en app: 254 (4.16.0)

Reputatie 4
Badge +2

@BavoM Ik heb het doorgegeven aan de experts. 

Reageer