Vraag

pickx app werkt niet op iphone + webapp

  • 17 August 2022
  • 15 reacties
  • 628 Bekeken

Beste,

 

heb de pickx app al meermaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en krijg telkens deze melding bij het opstarten van de app. 
 

In de webapplicatie krijg ik volgende melding:


Ik hoop dat iemand me kan helpen zodat ik de app kan gebruiken.

 

mvg,

Jeroen


15 reacties

Niemand die me kan helpen? Dan ga ik maandag eens bellen.

 

Ter info: je kan tijdens het weekend ook bellen naar 080022800

Reputatie 5
Badge +2

@Jeroen97 Zou je uw klantennummer kunnen toevoegen in je forumprofiel zodat we dit kunnen nakijken voor je.

@Jeroen97 Zou je uw klantennummer kunnen toevoegen in je forumprofiel zodat we dit kunnen nakijken voor je.

Beste,

 

Ik heb men profiel aangepast. Heb 2 dagen geleden (maandag 22 u augustus) contact gehad met de telefonische klanten dienst (een uur lang) zei ging het doorgeven aan de technische dienst en die zouden mij 15 min later opbellen. Dit is helaas nooit gebeurd :(

 

Reputatie 5
Badge +2

@Jeroen97 Ik heb de nodige aanpassingen gedaan aan je profiel. Kun je even testen of alles in orde is nu.

@Jeroen97 Ik heb de nodige aanpassingen gedaan aan je profiel. Kun je even testen of alles in orde is nu.

Ik kan niet eens meer op MyProximus aanmelden… door iets wat bij de klantendienst is misgelopen. Vandaag telefonisch opgebeld geweest en ze gingen er mee aan de slag.. dus wachten vermoed ik?

Reputatie 7
Badge +5

@Jeroen97 Is het ondertussen beter? 

@Jeroen97 Is het ondertussen beter? 

Neen ik kan nog steeds niet op men MyProximus. Zo hadden vorige week woensdag gebeld, hebben daarna nooit meer contact opgenomen. Heel erg teleurgesteld in de technische dienst… nu bijna een maand klant en nog steeds is MyProximus niet inorde…

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen97 

ik heb je my proximus account nagekeken, deze staat actief. 

Wat loopt er precies fout?

 

Groeten 

Geert

@Jeroen97

ik heb je my proximus account nagekeken, deze staat actief. 

Wat loopt er precies fout?

 

Groeten 

Geert

Beste,

 

Na 3 u telefonisch contact en veel verschillende dingen te proberen, kan ik terug op MyProximus maar wel via een ander e-mail adres. Ik kan ook de Pickx app gebruiken op men gsm. Maar kan nog steeds niet pickx zien op de computer. Krijg steeds volgende melding : Enkel beschikbaar met het tv-aanbod in onze packs.

 

mvg,

Jeroen

Reputatie 7
Badge +4

@Jeroen97 ik heb het profiel voor je pickx in orde gemaakt. Dit zou nu moeten werken op al je toestellen met dezelfde login/paswoord als voor je My Proximus-account

Beste, ik weet niet of dit nog relevant is maar ik had vandaag zelfde probleem : op iOs werkt de Pickx app niet en kreeg steeds dezelfde melding. 

 

Na wat proberen heb ik de oplossing gevonden: ga naar Instellingen - Apps - Proximus Picks en zet daar TV aanbieder UIT. Daarna werkt het.

Groeten,

Ben

Dit heeft inderdaad voor nog anderen ook een oplossing geboden en is ook al menige keren als oplossing aangegeven geweest door Proximus moderatoren op het forum.

Reputatie 1

Beste, ik weet niet of dit nog relevant is maar ik had vandaag zelfde probleem : op iOs werkt de Pickx app niet en kreeg steeds dezelfde melding. 

 

Na wat proberen heb ik de oplossing gevonden: ga naar Instellingen - Apps - Proximus Picks en zet daar TV aanbieder UIT. Daarna werkt het.

Groeten,

Ben

Bedankt BenVG had dit probleem ook en is nu dank zij jou in orde?

Beste, ik weet niet of dit nog relevant is maar ik had vandaag zelfde probleem : op iOs werkt de Pickx app niet en kreeg steeds dezelfde melding. 

 

Na wat proberen heb ik de oplossing gevonden: ga naar Instellingen - Apps - Proximus Picks en zet daar TV aanbieder UIT. Daarna werkt het.

Groeten,

Ben

Mijn god, al anderhalf jaar te pas en te onpas uit die app gesmeten. Onmogelijk terug in te loggen, uuuuuuren aan de helpdesk telefoon gehangen om dan deze oplossing per toeval tegen te komen. Eindelijk werkt het… Eeuwig dank BenGV.

 

Reageer