Skip to main content

pickx app werkt niet, onverwachte fout

  • 17 september 2021
  • 2 reacties
  • 515 Bekeken

Ik ben klant sinds 01/09/2021.

myproximus is actief, pickx app staat tss mijn producten maar de app werkt helaas niet. Ben al enkele dagen aan het proberen. Logo blijft draaien en uiteindelijk na lang draaien krijg ik melding onverwachte fout.

ik heb een iphone 8 die up to date is. Al app gewist, reboot phone, herinstall app maar niets helpt…. Wat is hier aan de hand??

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33951 reacties
  • 18 september 2021

Er zijn er nog die problemen ondervinden maar de Proximus forummedewerkers kunnen je pas verder helpen maandag, aangezien ze hier niet langskomen tijdens de weekends, daarentegen blijft de helpdesk 0800 22 800 wel bereikbaar blijft tijdens weekends.

Als je via de website probeert op bv laptop/pc werkt het dan ook niet → http://proximuspickx.be 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 22 september 2021
Ann VW schreef:

Ik ben klant sinds 01/09/2021.

myproximus is actief, pickx app staat tss mijn producten maar de app werkt helaas niet. Ben al enkele dagen aan het proberen. Logo blijft draaien en uiteindelijk na lang draaien krijg ik melding onverwachte fout.

ik heb een iphone 8 die up to date is. Al app gewist, reboot phone, herinstall app maar niets helpt…. Wat is hier aan de hand??

hi ann, kan je de app nu nog even opnieuw proberen ?