Beantwoord

pickx app werkt niet, niet op pc niet op ipad


na 1,5 week nieuwe klant te zijn werkt de pickx app nog steeds niet.

icon

Beste antwoord door DaisyS 6 May 2021, 14:24

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet

hi, kan je dit nu nog even proberen?  dit zou voor je moeten werken

Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet

PS; nu zal je verder moeten afwachten op reactie/hulp van een proximus forummedewerker tot maandag aangezien zij in het weekend hier niet langskomen.

Reputatie 7
Badge +5

@Valentino46 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het na.

Blijkbaar reageren ze op de forum ook niet. 

Het is nu dag 4 dat de app niet werkt krijg melding dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat het wordt onderzocht

zal het straks even bekijken, bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +4

gegevens toegevoegd

hi, dit zou nu voor je moeten werken

gegevens toegevoegd

Reputatie 7
Badge +5

@Rinovs Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

FYI:proximus forummedewerkers kunnen je instelling/koppeling met Myproximus eens bekijken als ze hier terug de draad opnemen

Reageer