Skip to main content

na 1,5 week nieuwe klant te zijn werkt de pickx app nog steeds niet.

FYI:proximus forummedewerkers kunnen je instelling/koppeling met Myproximus eens bekijken als ze hier terug de draad opnemen


@Rinovs Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.


gegevens toegevoegd


gegevens toegevoegd

hi, dit zou nu voor je moeten werken


zal het straks even bekijken, bedankt alvast


Het is nu dag 4 dat de app niet werkt krijg melding dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat het wordt onderzocht


Blijkbaar reageren ze op de forum ook niet. 


@Valentino46 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het na.


PS; nu zal je verder moeten afwachten op reactie/hulp van een proximus forummedewerker tot maandag aangezien zij in het weekend hier niet langskomen.


Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet


Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet

hi, kan je dit nu nog even proberen?  dit zou voor je moeten werken


Reageer