Beantwoord

pickx app werkt niet, niet op pc niet op ipad


na 1,5 week nieuwe klant te zijn werkt de pickx app nog steeds niet.

icon

Beste antwoord door DaisyS 6 May 2021, 14:24

Bekijk origineel

11 reacties

FYI:proximus forummedewerkers kunnen je instelling/koppeling met Myproximus eens bekijken als ze hier terug de draad opnemen

Reputatie 7
Badge +5

@Rinovs Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

gegevens toegevoegd

Reputatie 7
Badge +4

gegevens toegevoegd

hi, dit zou nu voor je moeten werken

zal het straks even bekijken, bedankt alvast

Het is nu dag 4 dat de app niet werkt krijg melding dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat het wordt onderzocht

Blijkbaar reageren ze op de forum ook niet. 

Reputatie 7
Badge +5

@Valentino46 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het na.

PS; nu zal je verder moeten afwachten op reactie/hulp van een proximus forummedewerker tot maandag aangezien zij in het weekend hier niet langskomen.

Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet

hi, kan je dit nu nog even proberen?  dit zou voor je moeten werken

Reageer