Vraag

Pickx app werkt niet meer via wifi(iphone, ipad & Apple TV) (part 2 , again...)

  • 3 February 2021
  • 18 reacties
  • 951 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Weer hetzelfde probleem als einde vorige week, geebn enkel Apple device dat met de Pickx app kan verbinden, meerdere mensen maken er melding van …

 

@proximus 

Kunnen jullie dit zo snel mogelijk op orde krijgen ?

 


This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 3
Badge

Pfffff… inderdaad wéér hetzelfde.  Geen enkel device werkt nog (niet 4G, niet wifi).   Lap… ik wil weer eens TV zien...

Reputatie 2
Badge +1

Pfffff… inderdaad wéér hetzelfde.  Geen enkel device werkt nog (niet 4G, niet wifi).   Lap… ik wil weer eens TV zien...

Ik heb uit puur miserie weer mijn V7 bovengehaald…

Spijtig dat ik in Wallonie woon, anders had Telenet hier al zeker eens voor mijn deur gestaan… ;-)

Reputatie 2
Badge

…...kijken via browser….. niet dus op IOS; zelfs niet met de Chrome browser op IOS.

Reputatie 7
Badge +5

@Instagreg We zullen het onderzoeken en zo snel mogelijk proberen oplossen.

Is het enkel via de wifi of ook via 4G? 

@bk316209 Ja maar daar gaan de meesten geen genoegen mee nemen dat dit op hun smartphone of iPad ,niet werkt. Als je thuis bent kan dit nog een noodoplossing zijn dat wel.

@DaisyS …..Geen enkel device werkt nog (niet 4G, niet wifi)…..

Reputatie 2
Badge +1

@Instagreg We zullen het onderzoeken en zo snel mogelijk proberen oplossen.

Is het enkel via de wifi of ook via 4G? 

Op geen van de 2…

Het is exact hetzelfde probleem als vorige week vrijdag, dan is er bij jullie intern hierover een mail gecirculeerd… 

Reputatie 3
Badge

@DaisyS Identiek.  Alleen is het nu 4G en wifi.  Dus nu niets meer !

 

heb je de app al opnieuw geïnstalleerd want blijkbaar helpt dit toch bij anderen 

Reputatie 2
Badge +1

heb je de app al opnieuw geïnstalleerd want blijkbaar helpt dit toch bij anderen 

Dit heeft er niks mee te maken...

Reputatie 3
Badge

Ondertussen werkt alles terug hier. (Antwerpen)

heb je de app al opnieuw geïnstalleerd want blijkbaar helpt dit toch bij anderen 

Dit heeft er niks mee te maken...

Ik kan maar afgaan op wat sommigen mij melden die het ook voorhadden en het zo na her-installeren terug in orde kregen, maar alle gevallen zijn niet de zelfde blijkbaar :slight_smile:

Reputatie 2
Badge +1

Het heeft inderdaad gewerkt tot nu, nu is het weer van dat…

Proxmus, kan ons hier een deftige verklaring voor worden gegeven ? 

Dat zou zeer geapprecieerd worden…

Alvast bedankt!

eens geprobeerd op mijn Ipad en het werkt bij mij toch nog altijd.

Reputatie 2
Badge +1

eens geprobeerd op mijn Ipad en het werkt bij mij toch nog altijd.

Het heeft maar een paar minuten geduurd idd 😉

proximus pickx app op mijn I phone SE werkt al een hele tijd niet meer. . Er staat “ Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht. “  Toch al een hele tijd en geen oplossing.  Ook de suggesties op de website om te proberen verhelpen halen niets uit.

Reputatie 7
Badge +5

@Hugokeg2 Heb je de single sign on al eens gedeactiveerd in je instellingen?

Ik vrees dat je iets meer uitleg moet geven.  Tot ‘instellingen’ ben ik nog mee,  wat ‘single sign’ is, en waar ik dat moet vinden? …

 

Ik vrees dat je iets meer uitleg moet geven.  Tot ‘instellingen’ ben ik nog mee,  wat ‘single sign’ is, en waar ik dat moet vinden? …

 


Ah, gevonden. Beetje gegoogeld. Nu schijnt het toch te werken.