Skip to main content

Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

Zelfde probleem. 

Graag onze koppeling ook in orde brengen.


TUI: maandag komt iemand van Proximus langs om te koppelen.


TUI: maandag komt pas iemand die van proximus zelf is hier langs op het forum om dit in orde te brengen.


Login zou niet kloppen zeggen ze naar het staat nochtans in men abonnement 


morgen kunnen ze dit oplossen voor u


Krijg melding “ Deze login is niet gekoppeld aan proximus Pickx account” 


Hallo, hier hetzelfde probleem. Installateur van Proximus is deze week langs geweest, maar bij inloggen op de Pickx app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is.


Ik heb hetzelfde probleem.

Ik krijg steeds deze foutmelding.


Ter uwe info: zal pas voor maandag zijn als iemand van proximus zelf hier terug langskomt.


hetzelfde probleem. niet gekoppeld


Heb ook probleem om in te loggen op pickx app.

Login niet gekoppeld aan proximus pickx account. :disappointed_relieved:


Ik heb hetzelfde probleem, Pickx zou niet gekoppeld zijn aan mijn account al voldoe ik aan alle voorwaarden


@Timav27  , @Ayoub21  en @gunther.dreesen  Zou ondertussen bij jullie zijn opgost. 

@Lord Aragorn  en @Moons Maarten Aanpassing gedaan, zou ook opgelost moeten zijn nu.


@Timav27  , @Ayoub21  en @gunther.dreesen  Zou ondertussen bij jullie zijn opgost. 

@Lord Aragorn  en @Moons Maarten Aanpassing gedaan, zou ook opgelost moeten zijn nu.

Ja inderdaad, lukt ondertussen.

Vriendelijk bedankt!


Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

Hier zelfde probleem! 


Bij ons lukt het ook niet om in te loggen op de pickx app..


Hier het zelfde probleem. Account niet gekoppeld 


NB: pas maandag komt  iemand  die van proximus zelf is, hier terug langs op het forum om dit voor u in orde te zetten .


Ik heb hetzelfde probleem kan mijn iemand helpen aub ?


@Cedric82 , ik zie 2 gekoppelde toestellen dus volgens mij werkt alles?


Ook ik heb volgende melding:

"Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account"

Is er een mogelijkheid mij hierbij te helpen?


@CharlotteDP Aanpassing gedaan , het zou nu moeten werken.


Idem hier zelfde probleem..


hi @Andre C kan je dit nog even opnieuw proberen ?


Nog steeds niet gekoppeld...help