Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

Kan iemand mijn MyProximus account aan de Pickx app koppelen aub?

Reputatie 7
Badge +4

@Boergondier je login is gelinkt aan een gsm nummer. Op dat klantennummer vind ik geen vaste producten terug, dus dit kan helaas niet gelinkt worden.
Als je op je profiel je klantennummer kan toevoegen (waar je Proximus TV op staat, kan ik dit voor je inorde brengen). 

Ook ik heb volgende melding:

"Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account"

Is er een mogelijkheid mij hierbij te helpen?

@Charlotte.D, ik heb het  klantnummer toegevoegd.

maadag pas komt iemand van proximus hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +4

@CharlotteDP Aanpassing gedaan , het zou nu moeten werken.

Reputatie 7
Badge +4

@Boergondier kan je dit nu even opnieuw testen aub?

Super @Charlotte.D, het werkt nu!

Prima service!

Reputatie 7
Badge +4

Super te horen! 

 

Een zonnige dag toegewenst! :grinning:

Ook hier hetzelfde probleem 😔

Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.

Beste, ik heb na onze verhuis 2 weken terug hetzelfde probleem. Had ik ook bij de opstart vorige keer. Kan ik dit zelf verhelpen of lossen jullie dit op aub

je kunt dit zeker niet altijd zelf oplossen en moet proximus een bepaalde setting doen, maar iemand van proximus zelf, komt hier pas maandag terug op het forum langs.

Ik krijg ook de melding:

 

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

 

Kan iemand mij helpen aub?

Zelfde probleem. 

Graag onze koppeling ook in orde brengen.

TUI: maandag komt iemand van Proximus langs om te koppelen.

Ook hier hetzelfde probleem 😔

Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.


hi, kan je je klantennr voor je tv product toevoegen aan je profile ?
dan pas ik het nodige aan

Ik heb het toegegoed aan mijn profiel!

Ik kan niet inloggen op de Pickx app.

Zegt dat mijn login niet gekoppeld is aan een Pickx account. 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Joke

 

Ik zie geen vaste producten gekoppeld aan je account. Vandaar dat de Pickx app ook niet werkt. Kan je mij via een privé bericht je klantennummer even doorgeven?

TUI: maandag komt pas iemand die van proximus zelf is hier langs op het forum om dit in orde te brengen.

Morgen zou het kunnen dat Prox (als ze hier terug langskomen) een kleine aanpassing moeten doen, om het terug te laten werken, valt wel meer voor.

Reputatie 7
Badge +4

@AnthonyG , @yoeriw , @jaric  Ik heb een aanpassing gedaan op julie profiel , het zou nu moeten werken.

 

Edit : @Andre C Bij deze is het voor jou ook aangepast.

Krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”.

Alles is aan mijn kant in orde… graag een oplossing!

 

Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

Hier zelfde probleem! 

ik kan ook niet via de app op proximus pickx omdat account niet gekoppeld is.. :/

Idem hier… login niet gekoppeld aan account. Werkt op geen enkel toestel (iPhone, iPad en laptop).