Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

Ook bij mij krijg ik de melding dat de pickx account niet is gekoppeld

 

Bedankt om na te kijken

Beste,

 

Wij hebben hetzelfde probleem met dezelfde melding

Hallo … ook bij mij hetzelfde probleem. Kan inloggen bij MyProximus, maar bij inloggen in Pickx zegt hij dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx- account. Kan iemand mijn account koppelen? Ik gebruik trouwens mijn beheerdersaccount.

 

@GeertC 

Volgens mij staat in my proximus alles goed.

 

Echter de pickx app en website werken niet met mijn @gmail adres wel met mijn @telenet.be adres.

Ik heb wel gezien dat wanneer ik inlog op my proximus met mijn @telenet.be ik dan in de klantenrekening van mijn vader zit die enkel een vast nummer heeft.

Ergens is er toch een verwarring in de proximus systemen. 

Ook voor dit forum wordt mijn @telenet.be adres gebruikt en kan ik niet wijzigen

 

@WenzelR ja blijf het zelfde probleem hebben. 

 

@jarcoverbeke

Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Bedankt de app werkt nu.

Wij zitten amper 4 weken bij proximus nu, en denken nu al aan wisselen. Van alles dat beloofd werd maar amper iets die deftig werkt.

Lukt het je wel via de website? https://www.proximus.be/pickx/nl

@WenzelR via de site lukt het wel, maar dat is niet wat ik nodig heb.

Op welk merk en model smartphone heb je dit probleem?

Ik ben nog altijd aan het wachten op een oplossing. Account is nog altijd niet gekoppeld.

Hallo, 

 

Bij mij net hetzelfde... Hoewel dit via website wel lukt, enkel app niet ? Kunt u dit aub oplossen? 

 

Bedankt.

 

TUI: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf terug langs op het forum om dit verder voor je op te lossen.

@geertvrslgrs Het is nu ook voor jou in orde.

Het is in orde! Thnx!

 

De pickx app werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat mijn gegevens nie gekoppeld zijn aan het account.. 

Ik heb hetzelfde probleem als ik de app op mijn GSM wil gebruiken:

 

Ik zie de app nochtans wel in MyProximus bij mijn producten staan.

Mvg

 

Eric

Reputatie 7
Badge +4

@Jka219 Bij deze is het bij je aangepast en kan je nu inloggen op de app.

Heb ook probleem om in te loggen op pickx app.

Login niet gekoppeld aan proximus pickx account. :disappointed_relieved:

@Timav27  , @Ayoub21  en @gunther.dreesen  Zou ondertussen bij jullie zijn opgost. 

@Lord Aragorn  en @Moons Maarten Aanpassing gedaan, zou ook opgelost moeten zijn nu.

Ja inderdaad, lukt ondertussen.

Vriendelijk bedankt!

Wij hebben het zelfde probleem. Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account 

Hallo, hier hetzelfde probleem. Installateur van Proximus is deze week langs geweest, maar bij inloggen op de Pickx app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb de aanpassing gedaan. Het zou moeten werken nu

Reputatie 7
Badge +4

@Cedric82 , ik zie 2 gekoppelde toestellen dus volgens mij werkt alles?

ik kan ook niet via de app op proximus pickx omdat mijn account niet gekoppeld is.

Ik kan ook niet op proximUs Pickx omdat onze account niet gekoppeld is