Skip to main content
Vraag

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld...


Ik wil inloggen de pickx app op mijn smartphone maar krijg steeds de melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus pickx account. Ik log in nochtans in als beheerder
 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Het is opgelost.

Dank je wel


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 17 januari 2020

@carine.schepers volgens wat ik zie is je account wel gekoppeld, wat voor problemen ervaar je juist? 


Voor mij ook account niet gekoppeld. De oplossing komt eraan 
..Ik voel het. c;

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2246 reacties
  • 18 december 2019

@DEN_PILS 

Je account is gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert


  • 1 reactie
  • 18 december 2019

Beste,

 

Hier ook het geval, proximus pickx niet gekoppeld aan account..


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 18 december 2019

Ik heb je profiel aangepast. Dit zou nu in orde moeten zijn.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 december 2019

Hier net hetzelfde. 

 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 4 november 2019

Hij werkt bedankt samuelD 👍


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 4 november 2019

@Thais81  en @nour1980  het zou in orde moeten zijn


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 3 november 2019

Ik heb exact dezelfde probleem, een paar keer voor gebeld maar geen oplossing.


Martin
  • 34051 reacties
  • 2 november 2019

TUI: maandag als de proximus medewerkers hier op het forum terug langskomen kunnen ze je profiel even natrekken om dit verder in orde te kunnen brengen.