Skip to main content
Beantwoord

Pickx App werkt niet

  • 26 February 2021
  • 4 reacties
  • 914 Bekeken

Na heel wat problemen eindelijk TV & Internet van Proximus in huis gekregen en ook de MyProximus account aangemaakt.
Ik kan echter helemaal niets doen met de Pickx app. Ik krijg een foutmelding “Er blijkt een probleem te zijn met de configuratie van uw account”.

Na de problemen met de installatie, een verkeerd aangemaakt dossier, geen toegang tot E-Press, duikt nu dit probleem op. Enkele weken Proximus en al meer problemen gehad dan de afgelopen 15 jaar met de gele vrienden uit Mechelen.

Beste antwoord door LeanEagle

Ik heb zelf opnieuw contact opgenomen met de klantenservice deze namiddag en het is eindelijk in orde. 

Ik markeer dit als opgelost. 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 26 februari 2021
LeanEagle schreef:

Na heel wat problemen eindelijk TV & Internet van Proximus in huis gekregen en ook de MyProximus account aangemaakt.
Ik kan echter helemaal niets doen met de Pickx app. Ik krijg een foutmelding “Er blijkt een probleem te zijn met de configuratie van uw account”.

Na de problemen met de installatie, een verkeerd aangemaakt dossier, geen toegang tot E-Press, duikt nu dit probleem op. Enkele weken Proximus en al meer problemen gehad dan de afgelopen 15 jaar met de gele vrienden uit Mechelen.

hi we kunnen dit verder voor je nakijken en in orde brengen
kan je je klantennr of lijnnr voor je tv producten toevoegen aan je profile ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 26 februari 2021

Hallo, profiel is bij deze aangevuld. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2047 reacties
  • 3 maart 2021

@LeanEagle Excuses voor het late antwoord. Ik heb eens alles nagekeken en dit ziet er uit zoals het hoort. Krijg je een foutmelding? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2021

Ik heb zelf opnieuw contact opgenomen met de klantenservice deze namiddag en het is eindelijk in orde. 

Ik markeer dit als opgelost.