Skip to main content
Vraag

Pickx app werkt niet


Bij het inloggen in de Pickx app zie ik enkel een zwart scherm en krijg ik de boodschap dat er iets verkeerd is gegaan.

Heb app al opnieuw geïnstalleerd enz, maar probleem blijft.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 1 september 2020
tomdebakker schreef:

Bij het inloggen in de Pickx app zie ik enkel een zwart scherm en krijg ik de boodschap dat er iets verkeerd is gegaan.

Heb app al opnieuw geïnstalleerd enz, maar probleem blijft.


hi, tom kan je de app nog even proberen
je toegang staat nu ok


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 1 september 2020

Nu loopt het mis bij het inloggen in de app.

Na het invoeren van mijn gegevens blijft het rondje laden en gebeurt er niets meer...


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 2 september 2020

@jonathandr ik kan nog steeds niet inloggen… kan je dit bekijken aub?

bedankt!


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 2 september 2020
tomdebakker schreef:

@jonathandr ik kan nog steeds niet inloggen… kan je dit bekijken aub?

bedankt!


hi tom

Ik laat dit verder nakijken door ons it team en in orde brengen


Ik heb hetzelfde probleem app opent Pickx logo word getoond en dan blijft het rondje draaien en start niet verder op.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 9 september 2020

Er is een probleem met de app op iOS voor sommige gebruikers. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten. 


HadewychT schreef:

Er is een probleem met de app op iOS voor sommige gebruikers. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten. 

Is inderdaad opgelost na een herinstallatie met de wifi uitgeschakeld.

Thx

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 9 september 2020

@jonathandr @HadewychT 

ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, opnieuw ingelogd op de nieuwe versie maar ik kan nog steeds niet inloggen.

Kan dit nagekeken worden aub? Probleem sleept al geruime tijd aan...


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 11 september 2020

@tomdebakker  Kan je nu nog eens proberen ? Ik heb hier nog een kleine aanpassing gedaan. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 11 september 2020

@HadewychT het werkt! Dankje wel!


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 11 september 2020

Graag gedaan. Fijn dat te horen .- Veel plezier ermee :blush: