Bij het inloggen in de Pickx app zie ik enkel een zwart scherm en krijg ik de boodschap dat er iets verkeerd is gegaan.
Heb app al opnieuw geïnstalleerd enz, maar probleem blijft.
Bij het inloggen in de Pickx app zie ik enkel een zwart scherm en krijg ik de boodschap dat er iets verkeerd is gegaan.
Heb app al opnieuw geïnstalleerd enz, maar probleem blijft.
Bij het inloggen in de Pickx app zie ik enkel een zwart scherm en krijg ik de boodschap dat er iets verkeerd is gegaan.
Heb app al opnieuw geïnstalleerd enz, maar probleem blijft.
hi, tom kan je de app nog even proberen
je toegang staat nu ok
Nu loopt het mis bij het inloggen in de app.
Na het invoeren van mijn gegevens blijft het rondje laden en gebeurt er niets meer...
bedankt!
bedankt!
hi tom
Ik laat dit verder nakijken door ons it team en in orde brengen
Ik heb hetzelfde probleem app opent Pickx logo word getoond en dan blijft het rondje draaien en start niet verder op.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Er is een probleem met de app op iOS voor sommige gebruikers. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten.
Er is een probleem met de app op iOS voor sommige gebruikers. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten.
Is inderdaad opgelost na een herinstallatie met de wifi uitgeschakeld.
Thx
ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, opnieuw ingelogd op de nieuwe versie maar ik kan nog steeds niet inloggen.
Kan dit nagekeken worden aub? Probleem sleept al geruime tijd aan...
Graag gedaan. Fijn dat te horen .- Veel plezier ermee
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.