Vraag

Pickx app & pickx website

  • 14 september 2020
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Beste,

Deze middag hebben ze installatie gedaan van proximus. Ik kan in de Pickx app geen TV kijken, ik krijg alleen maar een zwart scherm met een wieltje die constant blijft draaien. Op de website kan ik ook geen tv kijken omdat ik zo gezegd geen tv pack heb. Ik heb nochtans het all-in voor families pack.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Nog maar deze middag geïnstalleerd. Ik lees altijd dat zoiets toch wat tijd nodig heeft om alles correct te laten afhandelen door het computersysteem. Morgen zal wel een proximusmedewerkers hier wat meer over kunnen vertellen, toch zeker als uw forumprofiel volledig is, zeker klantennummer, telefoon, gsm, ....

Reputatie 7
Badge +4

Het kan tot 24u duren alvorens de doorstroom administratief is gebeurd. Hierna zal je dit probleemloos kunnen gebruiken. 

Reageer