Skip to main content
Vraag

pickx app login niet mogelijl

  • 15 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Alhoewel pickx in mijn produkten staat kan ik mij op de pickx app niet inloggen. Ook via de webbrowser gaat het niet.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33975 reacties
  • 15 augustus 2020

maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs om je profiel instelling en koppeling met je account na te zien


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 478 reacties
  • 17 augustus 2020

@jcrb Uw account is gekoppeld aan Pickx. Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 augustus 2020

Hallo Yorick, Pickx lijkt nu inderdaad te werken met mijn account. Hartelijk dank hiervoor. Wat nog niet werkt is inloggen op de MyProximus app. Kan u dit ook regelen?