Skip to main content
Vraag

pickx app heeft teveel gebruikers


Forum|alt.badge.img

hallo,

sinds kort zegt mijn apple tv dat ik teveel apparaten heb aangesloten op pickx waardoor ik de app niet meer kan gebruiken op mijn apple tv. ik zou dus graag enkele devices willen verwijderen maar hoe doe ik dit?

13 reacties

Martin
  • 33120 reacties
  • 27 november 2021

Via instellingen op je decoder kun je dit 

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 27 november 2021

ik heb spijtig genoeg een v7 decoder waar dit niet lukt


Martin
  • 33120 reacties
  • 27 november 2021

@Benitothys de proximus forummedewerkers kunnen dit voor je doen als ze hier maandag terug langskomen.

zie gelijkaardige vraag →  Teveel geconnecteerde apparaten - Pickx app - Apple TV | Proximus Forum

je kan ook reeds je forum profiel aanvullen zoals uitgelegd als je bovenstaande link volgt

NB je zou het ook via de helpdesk kunnen vragen 0800 22 800 maar het duurt soms lang voor je binnengeraakt in het weekend


Martin
  • 33120 reacties
  • 27 november 2021

TBI: 

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 28 november 2021

Ik heb mijn profiel aangevuld.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3382 reacties
  • 29 november 2021

@Benitothys Welke toestellen mogen verwijderd worden ? Ik heb de toestellen die ik geregistreerd zie in je profiel gezet bij opmerkingen. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 29 november 2021
HadewychT schreef:

@Benitothys Welke toestellen mogen verwijderd worden ? Ik heb de toestellen die ik geregistreerd zie in je profiel gezet bij opmerkingen. 

En waar vind ik die opmerkingen? Srry ben nog niet vertrouwd met het forum.


Martin
  • 33120 reacties
  • 29 november 2021

in je → ForumProfiel


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 29 november 2021
Martin schreef:

in je → ForumProfiel

als ik je link volg zie ik op mijn profiel nergens opmerkingen.


Martin
  • 33120 reacties
  • 29 november 2021

staat het niet onder “ticket”


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 29 november 2021

Neen echt niet


Martin
  • 33120 reacties
  • 29 november 2021

Dan best afwachten tot morgen als iemand van Prox zelf hier terug de draad opneemt.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 30 november 2021

Ik wacht nog steeds op een reactie.